/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Handlingen er blevet annulleret pga begr
Fra : mavi01
Vist : 1614 gange
200 point
Dato : 26-02-11 14:23

Jeg har opdateret Google Earth så kom Google Chrom med og den slettede jeg, siden har jeg ikke kunne åbne et link i Outlook 2007 så kommer (Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computeren) hvad kan er være gået galt, jeg kan ikke finde noget, kan i på forhånd tak

mavi01

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 210 point
Dato : 26-02-11 14:31

Kan dog ikke forstå, at det skulle have nogen sammenhæng - har du prøvet at installere Google Crome igen (den fylder jo ikke ret meget) og set om det løser dit problem!

Clou

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-02-11 14:44

Det erjo lidt problematisk, at visse firmaer, næsten installere andre programmer, end demman har interesse i.
Google Earth vil gerne at du bruger Google Chrom, men den kan du fravælge, hvis du er opmærksom på, at du kan klaske fluebenet ud af boksen under installationen, eller opdateringen.

Det samme er der med Adobe, som næsten installere Norton, hvis man ikke fravælger dette.

Så når du foretager denne slags opdateringer, så følg med i hvad den skriver til dig.

Du skal ind og bede om at disse hjemmesider asosieres til den browser du bedst kan lide at arbejde med.
Prøv at starte din browser op på en eller anden side, så vil den nok spørge dig, om du vil bruge denne som den fortrukne browser. Svar JA til det og du er tilbage hvor du var før den tog fusen på dig.

Godkendelse af svar
Fra : mavi01

Dato : 26-02-11 17:53

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 26-02-11 17:56

Så kan den igen, installere Google Crome så må jeg jo lade den ligge også en tak til severino

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-02-11 18:22

Velbekomme - godt at det nu fungerer igen!

Clou