/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan besvare og være med??
Fra : Ammitz
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 15-11-01 11:17

Hvem kan punkt for punkt fortælle mig, hvordan jeg kommenterer/vurderer tips, og besvarer spørgsmål såvel fra nyhedsgruppen som fra spørgsmål - her i Kandu?dk ??
Og hvorfor blokerer serveren til service@kandu.dk ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-11-01 11:37

Tillæg til mit svar
Når du logger på Kandu,ser du over til højre en der hedder visning der klikker du på den der hedder vis alle kategorier,når du så kommer der om så klikker du på det emne du vil se.og så kommer du derom,og der kan du se ude til højre.en der hedder stil et spørgsmål eller skriv et tip
Ok
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-11-01 11:38

rettelse
til venstre begge steder jeg kom til at skrive højre
Brian

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 15-11-01 11:38

NEJ, BRIAN Kom godt igang besvarer ikke mine spørgsmål, - hvis det punkt for punkt stod her besvaret, havde jeg jo ikke stillet spørgsmålene vel?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-11-01 11:46

det er da også rigtig
men prøv at se min kommentar den fortælder dig punkt for punkt hvad du skal gøre
du kan ikke selv vurderer de forskellige tips,kan du udpeger 5 tilfældige der må vurderer og give stjerne
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 15-11-01 12:07

Jeg prøver igen
hvis du har en kommentar eller svar til spørgsmålet gør du følgende
når du har logget ind klikker du der hvor der står ude til venstre seneste 25,klikker på det spørgsmål du vil se,og hvis du har en kommentar eller et svar skal du bare skrive det nederst,og så markere der hvor der står kommentar eller svar.
hvis du vil svare eller har en kommentar til en fra nyhedsgruppen ser du helt oppe en der hedder-skriv til nyhedsbruger den klikker du bare på,så kommer der et felt du kan skrive i
Håber at det var svar nok
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 15-11-01 12:46

Tak Brian, den skulle ind med skeer, - jeg tror de små grå er brugt op i de forløbne 3 dage, hvor jeg kæmpede med problemet omkring webHancer, som du jo også forsøgte at hjælpe mig med.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-11-01 12:51

Ok Ammitz
er der noget man kan få grå hår af så er det når man har proplemer med sin computer.
men jeg fik vist også startet med dit spørgsmål,på en lidt indviklet og vrøvlet måde,men godt vi fik det til at virke til sidst
MVH og en forsat god dag Brian