/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lave dat fil om til pdf
Fra : ivanovic1
Vist : 505 gange
30 point
Dato : 14-05-03 09:51

Hej alle hvordan laver jeg en Dat fil om til Pdf.

Hilsen Ivanovic

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 40 point
Dato : 14-05-03 10:43

Allerførst skal du have et program der kan danne pdf-filer
Et lille gratis program kunne være dette: PDF Factory fra http://www.fineprint.com/
Det lægger sig ind som en printer, og for at få lavet en *.pdf skal man vælge Udskriv -> og så vælge sin pdf-printer, som er programmet.
Jeg har godt nok aldrig prøvet at omdanne en dat-fil til pdf, men det er jo kun at prøve.
Du skal selvfølgelig at installeret Acrobat Reader for at kunne læse pdf'en.
m v h
HC

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 14-05-03 12:52

Hejsa.

Nu er .dat filer så meget. Der er faktisk flere programmer der anvender .dat som filtype. Det er altså nødvenigt at have et "program" der kan vise og udskrve filtypen på en fornuftig måde. Ellers har Catbody løsningen.

BenKvist

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-08-03 13:14

Tak for svaret catbody.