/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hilfe
Fra : Heidi-Ho
Vist : 986 gange
200 point
Dato : 07-02-11 14:11

Jeg har et spørgsmål til mine space-jagtkammerater.

Skal hagl og riffelpatroner nødvendigvis opbevares i våbenskabet, eller må ammo'en opbevares i aflåst gemme på bopælen.??

Mvh.
HH.

Accepteret svar
Fra : kryds

Modtaget 210 point
Dato : 07-02-11 14:55

Det må absolut være sådan, at alt skal være låst inde i box. Jeg har en kammerat som har fået bøde for at have ammunition liggende i en aflåst skuffe ved siden af.

Der var en vild diskussion om rigtigheden heraf, men der var ikke noget at gøre. Der har forøvrigt været forskellige fortolkninger af den lov fra politikreds til politikreds...

Venlig hilsen

kryds

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-02-11 19:21

Hej Heidi-Ho

http://www.jaegerforbundet.dk/page651.aspx?recordid651=1503

Her står hvorledes reglerne er.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sakskøbing

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-02-11 23:28

Tak for Jeres svar, Kryds og Øjenvidne4
Da du, Kryds, var først med svaret, går pointene naturligvis til dig.

Mvh.
HH.

Hooooold da kæft, hvor det stormer.!!!!

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 08-02-11 00:02

Tak for pointene Heidi-ho - kan måske gøre gengæld en dag...

kryds