/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
mulighed for at låne..
Fra : w-coast
Vist : 708 gange
44 point
Dato : 31-01-11 20:10

er der nogle der ved om man kan låne penge i banken selvom man står i rki,hvis man har en kautionist??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 31-01-11 20:16

det bestemmer din bank. hvis de er villige til at løbe risikoen, er der intet i vejen for, at de vil låne dig penge. men de vil sikkert kræve en kautionist eller anden form for sikkerhed.

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 31-01-11 20:22

okay...ja for har en kautionist,men fik bare afvide af en det ku man ikk bruge til noget når man står i rki...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 31-01-11 20:30

en kautionist skal også være kreditværdig, så det kan eventuelt være nødvendigt med flere.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-01-11 20:45

Og så kommer det også an på, HVAD du skal låne til.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-11 20:51

Citat
,men fik bare afvide af en det ku man ikk bruge til noget når man står i rki

Det hænger jo teknisk set sammen idet kreditor(erne) der har penge i klemme og derfor har sat skyldneren på listen gerne vil hapse de penge som skyldneren kommer i besiddelse af, uanset om det er lån eller tjente penge, og så er man jo lige vidt, medmindre at lånet skal bruges til at betale inkassosager ud og derefter starter på en frisk.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-01-11 22:28

Citat
låne penge

1.- eller 1,000,000 der er vel ikke OPLYST noget her, der ikke kan tåle en REVISION
Citat
medmindre at lånet skal bruges til at betale inkassosager ud og derefter starter på en frisk.

Og SÅ KØRER DET BARE >>>>>>>>>>>>>>>> der-ud-af.

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 44 point
Dato : 01-02-11 07:48

Det er der ingen der kan give dig et svar på her på KANDU.
Det afhænger af dit pengeinstitut. Hvis du har en kautionist der er god nok, skulle der ikke være problemer. Du kan jo bare låne pengene af din kautionist!

Hvis du får et lån og ikke kan betale tilbage, så er det jo kautionisten der skal betale. Nogle vil nok og sndre vil ikke give dig et lån selv med en kautionist. Står man er RKI er der lukker for det varme vand.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-11 12:21

Citat
Og SÅ KØRER DET BARE >>>>>>>>>>>>>>>> der-ud-af.

Jeg taler ikke om gældsrytteri med gummichecks, blot at få en gæld i faste rammer og komme ud af RKI samt få mindre afdrag.

Godkendelse af svar
Fra : w-coast

Dato : 01-02-11 20:39

Tak for svaret HUGO-BØRGE.