/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password sniffer
Fra : PrivateDK
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 22-01-11 18:08

Mangler et freeware password sniffer program der kan vise et MSN hotmail password.
Kan finde betalingsprogrammer der kan vise de 2 første tegn, men det er ikke nok til at huske resten.
Er ved at hjælpe en med at logge på. Personen kan ikke huske svaret på sit sikkerhed spørgsmål, så der er ingen hjælp at hente.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-01-11 18:11

Havde en gang et med et forstørrelses glas jeg kørte hen over 'stjernerne' (asterisk) der så viste hvad de gemte, men det kan jeg ikke finde.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-11 18:14

Hetn programmet SIW, og se under SECRETS, der ligger alle passwords
der har været i brug på din pc
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-11 18:16
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-01-11 18:19

Citat
Er ved at hjælpe en med at logge på. Personen kan ikke huske svaret på sit sikkerhed spørgsmål

Det skal der et rigtig hacker program til, da det foregår på en server,
samt du bliver garanteret bortvist fra siden efter et vist antal forsøg og får ikke lov til
at forsøge før efter 24 - 48 timer, med besked om at din IP adresse og andet er blevet lagret

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-01-11 18:25

nirsoft.net kan det hele

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-01-11 18:32

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-01-11 20:52

SIW virkede i hvert fald.
Jeg testede før end jeg godkendte

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-01-11 18:59

Citat
Hetn programmet SIW, og se under SECRETS, der ligger alle passwords
der har været i brug på din pc

Hvor ligger SECRETS henne, den har jeg da aldrig set.