/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Apoteker fra Århus
Fra : cschannong
Vist : 358 gange
175 point
Dato : 13-05-03 01:02

Apoteker Rudolf Nikolaj Christensen (10.12.1897 - 21.9.1944, Århus) har forældrene Christian Christensen og Mette Marie Bach Jensen (født 10.5.1867 i Nimtofte). Er der nogen der kan hjælpe mig med flere data på dem og om deres forældre.

Kommentar
Fra : Prinsenafhirshberg

Dato : 18-07-03 18:20

Hvis du ved hvilket år Christian Christensen blev født i og hvilken by, så tror jeg der er bedre mulig for at finde hans forældre.

Med venlig hilsen

Prinsenafhirshberg

Kommentar
Fra : Prinsenafhirshberg

Dato : 18-07-03 18:20

Hvis du ved hvilket år Christian Christensen blev født i og hvilken by, så tror jeg der er mulighed for at finde hans forældre.

Med venlig hilsen

Prinsenafhirshberg

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 24-08-03 19:31

Hej!
Du kan også spørge på Sognetræf om der er en, som vil slå Mettes fødsel op i Nimtofte:
http://www32.brinkster.com/sognetraef/tvis.asp?SognId=780

Hilsen Jeannie