/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Er du cyklist..?
Fra : Thylle
Vist : 876 gange
80 point
Dato : 07-01-11 13:24

Hej

Er igang med at undersøge hvordan man kan opbevare sin cykelhjelm så den ikke bliver snavset/våd, går i stykker eller bliver stjålet når man forlader sin cykel.

Defor vil vi gerne høre alle interesserede, hvordan I opbevarer jeres eller jeres børns hjelme når i parkerer cyklen væk fra hjemmet?

Vi søger specielt løsninger som i selv har fundet på, eller løsninger i har hørt om.

På forhånd tak, forhåbentlig kommer der kreative ideer/løsninger til gavn for alle

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 07-01-11 13:38

Tager den med sig.

Kommentar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 13:43

Har en pose, hvor cykelhjelmen puttes i, og tages med. Ellers forsvinder den.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-01-11 13:45

I tørvejr sæter jeg hageremmen gennem låsen, hjelmen kan stadig stjæles, men det det kæver at man klipper hageremmen over, og ellers tager jeg den med

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-01-11 13:52

Lidt inspiration....... ganske simple forslag, f.eks. en regntæt pose
http://magazine.trendsales.dk/1057.aspx?id=31468

Vi har gjort ligesom, thulin.....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-01-11 16:14
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-01-11 05:34

Cykelhjelmspose 69,- inklusiv forsendelse : http://www.sikkertrafik.dk/Products/Cykelhjelmsposer/129