/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
At linke
Fra : sfl17
Vist : 484 gange
40 point
Dato : 06-01-11 15:47

Hvordan linker man DYBT til en side, når man er inde på diverse avis-sites eller blogs og vil kommentere på noget? De fleste steder er links ikke automatisk dybe (lidt sært nu om stunder egentlig), ofte heller ikke selvom man er oprettet som bruger

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-01-11 16:05

De er beskyttet, så det kan du ikke.
Citat
lidt sært nu om stunder egentlig

Hvorfor, du/ andre stjæler jo deres båndbredde

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-01-11 16:08

Aviser bryder sig slet ikke om at nogen bruger deep linking, hvad der indebar at nogen sider der nyhedsformidlede ved blot at lave dybe links til aviser blev påbudt at stoppe dette.

Men man har lov til at kopiere lidt tekst, blot der er vedlagt link til "hovedartiklen" hvilket ikke vil overtræde rettighederne.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 06-01-11 16:19

Tænker nu mere på, at det kunne være gavnligt at henvise til forskningsartikler ganske lovligt eller ens egne blogindlæg. Har prøvet med noget "href", men det virker ikke særlig godt på de fleste sider, når det overhovedet virker

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-01-11 23:28

Hvorfor tager du ikke bare en KOPI af deres side, og lægger den op på din egen.
Så mærker du sikkert trafikken, bedre, men når du bare er blogger, går det ikke ud over dig.
http://www.google.dk/#hl=da&biw=996&bih=569&&sa=X&ei=dkQmTe3OCIWcOtiT9YkD&ved=0CBUQBSgA&q=free+website+ripper&spell=1&fp=2715e0f9f3db32bc

Husk at DOWNLOADE alt, hvad der er på deres sider..
det kan godt tage op til et par uger, men så har du også næsten alt?
bortset fra dybe link´s

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 07-01-11 09:07

Hmm kan ikke lige se, hvad fidusen skulle være ved at grabbe indhold fra deres side? Er ikk e helt med. Er egentlig bare ude på at få dybe links fra andre sider, så min Google-rank forøges. Og så er det jo også praktisk, at folk kan klikke på links direkte frem for at kopiere dem og sætte dem ind i browseren

Annuller spørgsmålet
Fra : sfl17

Dato : 16-03-11 12:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål