/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook 2010 og MobileMe?
Fra : food_life
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 04-01-11 16:59

Hej - måske nogen kan hjælpe. Kan ikke få lalender i Outlook 2010 og MobileMe til at synkronisere?

på forhånd tak ... mvh

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 04-01-11 17:44

Ja men det kan jeg da godt byde lidt ind med. Jeg er ikke helt med hvad Mobileme er for noget,
Jeg har lavet øvelsen på en HTC. Her er et program på telefonen som kan hentes over når telefonen er tilsluttet som diskdrev. Dette instaleres så på PC, herefter sættes telefonen til synk tilslutning. Så kan pc finde den, men pas på den vil gerne synke begge veje. og kontakter i telefon hedder fornavn, efternavn. typisk i outlook hedder det efternavn, fornavn. pludselig er alt dobbelt. Det lykkedes mig at få det firdobbelt og det gav en aften til at rydde op HEJ HEJ.
Håber du kan bruge lidt af dette.
Hilsen Steen.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 04-01-11 18:12

Hej - skal måske nævne at der skal synkroneres til en Iphone og det er det MobileMe skal kunne; men der oprettes blot endnu en kalender i outlook og der er in sunk mellem den alm kalender og den nye tilføjede?