/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alt bag skrivebords billede
Fra : troldenesdhb
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 30-12-10 15:51

Jeg har lovet at lave en pcer, men er kommet i problemer................

Når man starter den op virker det fint (win7) man kan se diverse ikoner på skrivebordet, og den starter diverse programmer op (ved uret). Men lige pludselig er det som om at baggrundsskærmen ligger forest.

Jeg har prøvet at starte joblisten, det kan jeg godt, men de når jeg vil se joblisten, så er den også bag skrivebords billedet. Jeg har prøvet at højreklikke for at ændre indstillinger for skrivebord, men der kommer ingen menu.

Jeg har prøvet windowstasten, men heller ingen effekt der.

Hvad kan jeg prøve?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 15:56

Citat
Jeg har prøvet windowstasten, men heller ingen effekt der.

Hvis IKKE den giver effekt har du lavet en fejlinstallation

Citat
Hvad kan jeg prøve?

Geninstaller windows

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-12-10 16:30

Tror det var problemer med Aktiv baggrund. Altså baggrundsbillederne skiftede af sig selv.

Kom ind i fejlsikret, og ændrede baggrunden. Derefter kan jeg komme ind. Scanner nu og finder MEGET skidt

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-12-10 16:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål