/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Terror.
Fra : Majormajor
Vist : 884 gange
50 point
Dato : 29-12-10 16:21

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-10 16:23

jo jo, min fætter sidder inde nu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 16:33

Godt vi har dem.... og så skal vi privatpersoner også huske at vi kan være en del af PET's puslespil, og ringe til dem, hvis vi ser/hører noget mistænkeligt

PET kan meget, men vi andre kan også hjælpe - det er jo også vores sikkerhed der står på spil - ikke at vi skal kime/skrive om alt, men vi kan altså hjælpe indimellem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-10 17:06

Jow jow da ......................... om ikke andet så for min egen skyld.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-12-10 18:59

Citat
Godt vi har dem.... og så skal vi privatpersoner også huske at vi kan være en del af PET's puslespil, og ringe til dem, hvis vi ser/hører noget mistænkeligt

Helt enig.Det uhyggelige er bare,at så længe vi har 250.000 potentielle terrorister blandt os,vil det ske før eller siden.Det er ren logik.Det kan PET i længden,ikke dæmme op for.
Det behøver jo ikke længere være folk der kommer rejsende hertil,fra Afghanistan,Pakistan osv.osv.
Nej,DE ER HER ALLEREDE. "Velplaceret" i det danske samfund.Stille og rolige familiefædre,unge mennesker,pludselig er de dødsensfarlige martyrer,der skal hævne allah.
Og det undrer mig ikke det mindste,med den vatpikke politik,der har været ført i DK og det øvrige EU.
Vi var og er,alt alt alt for naive.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-10 19:20

Vi ser krimier, mord og krig i fjerneren.
Hvad med lidt spænding i det virkelige liv ?
Er der noget galt med det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 19:27

Citat
Vi ser krimier, mord og krig i fjerneren.

Det kan jeg da slukke for

Citat
Hvad med lidt spænding i det virkelige liv ?

Helst ikke, men hvis man virkelig savner det, så kan man tænde for tv'et

Citat
Er der noget galt med det.

Ja

(drillepind)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-12-10 19:29

Citat
Hvad med lidt spænding i det virkelige liv ?

Jeg har nu spænding nok,li`e for tiden.Bl.a. med at holde "øsen" på vejen.

For tiden kan kommunerne,med rette si`e: Vi har ikke salt til et æg.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-10 19:40

Citat
Jeg har nu spænding nok,li`e for tiden.Bl.a. med at holde "øsen" på vejen.

Samme her, vi meldte afbud juleaften. Den sorte is reddede os.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 29-12-10 23:12

Ja, ja - længe leve assosiassjonerne . Fra terror til sort is. Skøn betegnelse for glasklart is, hvor man kan se kørebanen igennem .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 23:24

Kan godt li' din stavemåde Kirstine

Hva' den af Teil, sys du plejer at skrive du er muslim... du er og bli'r en uforbedrelig drillepind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 01:54

Citat
og så skal vi privatpersoner også huske at vi kan være en del af PET's puslespil, og ringe til dem, hvis vi ser/hører noget mistænkeligt
jeg ser at nogen ønsker DDR tilstande her i lille Danmark hvor folk opfordres til at angive hinanden! Er vi virkelig kommet så langt ud at PET skal orienteres hvis naboen opføre sig lidt mistænkellig det er virkelig under lavmålet, hvornår bliver JEG angivet og af hvem og hvorfor? Måske min nabo er blevet sur over noget jeg har gjort eller sagt og så ringet til PET. Er det din egen tur næste gang? Måske fordi din nabo er blevet sur på dig og vil pudse politiet på dig?
Nej fri os fra et samfund af angivere PET og politiet har deres egne metoder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 06:50

o.v.n , det afhænger da helt af hvordan du opfører dig

PET og politiet kan ikke opklarer mange af deres opgaver, hvis ikke privatbefolkningen hjalp til... jeg skriver jo også

Citat
ikke at vi skal kime/skrive om alt, men vi kan altså hjælpe indimellem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 07:21

Citat
Måske min nabo er blevet sur over noget jeg har gjort eller sagt og så ringet til PET.

Tror du ikke PET vil kunne gennemskue det... det skal da være en opførsel hvor der er en BEGRUNDET mistanke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-10 07:53

Citat
Hva' den af Teil, sys du plejer at skrive du er muslim... du er og bli'r en uforbedrelig drillepind

Vi skal jo integreres i det danske samfund.

Jeg er kommet så langt i integrationen at en god tuborg er et stort skridt.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 30-12-10 09:44

DDR = Den Dejligste Republik
Citat
o.v.n , det afhænger da helt af hvordan du opfører dig

Nemlig . Så vær du bare en god dreng o.v.n., så vil intet farligt vederfares dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-10 10:52

Jeg troede da at Teil var Myslim - altså en der spiser det der underlige med mælk på.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 11:20

Eyvind.... tror du ikke det er der øllen kommer ind i billedet (altså i stedet for mælk)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 13:40

Godt ord igen, det var for at provokere at jeg skrev indlægget selvfølgelig er jeg en artig lille dreng men hvad med jer? det er de videre perspektiver i forslaget som i værste fald kan føre til at alle holder øje med alle. Vi skal passe på med ikke at sætte den personlige frihed over styr i antiterrorens hellige navn, for så har fundementalisterne opnået noget af det de ønsker: Alle går rundt og er bange og holder øje med alle andre om de ser mistænkelige ud
Godt nytår

DDR = Deutsche Demokratische Republik det var vist ikke en dejlig republik, grænsevagterne var i hverttilfald ikke særlig venlige da jeg besøgte den dejlige republik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 13:50

Citat
Godt ord igen, det var for at provokere at jeg skrev indlægget

Det slap du nu også godt af sted med

Citat
det er de videre perspektiver i forslaget som i værste fald kan føre til at alle holder øje med alle. Vi skal passe på med ikke at sætte den personlige frihed over styr i antiterrorens hellige navn, for så har fundementalisterne opnået noget af det de ønsker: Alle går rundt og er bange og holder øje med alle andre om de ser mistænkelige ud

Alle ved da at de skal være obs, hvis man ser en forladt taske eller pakke.... for bare at give et enkelt eksempel

Kommentar
Fra : tjunk

Dato : 30-12-10 13:52

Slå selv op i Spademanns Leksikon
http://spademanns.wikia.com/wiki/Forside

Se hvor meget skade muslim gør
http://spademanns.wikia.com/wiki/Muslim

tjunk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 14:16

Citat
hvis man ser en forladt taske eller pakke
så skal man straks og lige med det samme hen og åbne den for at se hvad den indeholder, jow jeg har fattet pointen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 14:21

Fint, så sparer vi også politiets ressourcer på at sende en bomberydder ... måske du kan få en fast stilling

Bomberydderen o.v.n

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 30-12-10 21:17

Jeg syns nu ikke, at jeg nogen steder har sagt, at vi skal have DDR-tilstande e.l. Jeg gav bare udtryk for min glæde over vores og svenskernes efterretningstjenester .

Og når nu o.v.n. har lovet at være en artig knægt, skal han altså ikke bruges som bomberydder. Det ville da være skammeligt, hvis han blev spredt i alle retninger på en gang . Måske det ville være bedre, hvis han blev snerydder hos dig og i omegn, Nordsted . Jeg har set andet sted, at o.v.n. savner sne ovre i det jyllanske .

Og måske er vi ryddet lidt af sporet i denne tråd .

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-10 00:26

Nu har du altså stillet spørgsmålet i kategorien Smalltalk så du er lidt selv ude om det når vi ikke kan holde os til emnet.
Jeg glædes også over at vi har et effektivt efterretningstjeneste
Savner sne gør jeg nu ikke selv om jorden er helt sort nu, efter bare en dags tøvejr, ihvertilfald ikke så meget at jeg vil skovle sne hos Nordsted1 eller andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-10 08:27

I går aftes var det 0 grader, og straks kom der en lavine ned fra taget, og det landede lige på det lille stykke af terrassen der var ryddet

Og så fik vi en omgang islag, så glat at jeg ikke engang tør gå et par meter og fodre fuglene

Håber virkelig at det bliver tøvejr idag, så vi kan få ryddet en ny labyrint til dyrene... i det hele taget tror jeg det bliver tøvejr fra midten af januar, for der kommer den fejemaskine jeg har bestilt...så o.v.n kom du bare til Nordsjælland, du kommer ikke til at skovle sne

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 31-12-10 11:52

Og til alle i sjove og dejlige Kanduere .

Hilsen fra Kirstine

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-11 18:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-11 18:49

Selv tak og godt nytår til alle - også efterretningsfolkene