/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Photosmart C6280 All-In-One
Fra : jazzin
Vist : 1074 gange
50 point
Dato : 25-12-10 18:02

Printeren vil ikke printe. Jeg har prøvet alt. Afinstalleret og geninstalleret.
Nyt kabel. Checket alle printerpatroner - alle er OK.
Printeren kopierer fint, men VIL ikke printe! Hverken fra Word eller fra nettet.
Jeg har været hele fejlfindingsforløbet igennem uden resultat.
Hvad kan der være galt?

Tak
Jazzin'

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-10 18:06

trådløs ?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-12-10 18:43

Hej Jazzin
Jeg havde det samme problem, det viste sig at print spooleren ikke var startet, i win 7 går man ind i kontrolpanelet og derefter i administration og derefter dobbeltklikker man på tjenester og så finder man linien "Print spooler" derefter højreklikker man på linien og vælger egenskaber og på fanen Generelt ændrer man starttypen til automatisk, til sidst klikker man på anvend og ok, så virker printeren, der er sikker en tilsvarende fremgangsmåde i de andre udgaver af windows, men jeg kender ikke de aktuelle navne.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-12-10 20:35

Der kommer vel en eller anden form for fejlbesked?

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 26-12-10 00:36

bjarnebr: Tak for tippet. Jeg har prøvet det, men starttypen ER "automatisk".

webnoob: Nej, det er det, der er det mærkelige - der kommer ingen form for fejlbesked.
Den printer bare ikke...

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 26-12-10 00:38

teil: Nej, ikke trådløs !

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 26-12-10 01:26

Undskyld at jeg måske spørger dumt, men har du husket at fjerne beskyttelsestapen fra printerpatronerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-10 15:28

Citat
Printeren kopierer fint

Citat
Undskyld at jeg måske spørger dumt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-12-10 15:46

Hvis ikke den er trådløs, så kan det jo USB kablet mellem computer og printer der er noget galt med, prøv at skifte det ud med et andet kabel, og se om det så virker!

Clou

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-12-10 16:11

Citat
Nyt kabel. Checket alle printerpatroner - alle er OK.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-12-10 16:40

@IBM760 - Måske skulle jeg have mine skolepenge tilbage og lære at læse

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-10 16:50

Citat
Jeg har været hele fejlfindingsforløbet igennem uden resultat.

Og hvis det heller ikke har givet nogen fejlmeldinger PÅ TRYK - så er der kun genbrugspladsen tilbage.....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-12-10 20:09

Nu er det jo også en netværksprinter, så der er jo også den mulighed at netværkskablet ikke er ordenlig tilsluttet.

Er den tilsluttet via netværkskabel eller USB?

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 26-12-10 20:14

Webnoob: USB !!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-12-10 20:34

Har du prøvet et andet USB-stik, evt. en anden computer? Har du overvejet og prøve via netværkskabel?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 26-12-10 22:03

Jeg havde engang en HP PS C5180 hvor der stod i brugsanvisningen at det var en netværksprinter, men det viste sig efter samtale med HP support at den ikke kunne køre over netværket, derfor vil jeg foreslå at du ringer til HP Support på tlf. 70202845 og forelægger dem problemet, de har åbent mandag til fredag kl. 8,00 - 18,00

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-12-10 22:54

Det er en netværksprinter og den kan godt køre på netværk, det kan min, jeg har samme printer.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 27-12-10 00:00

Hvad vil det sige, at den skal køre på netværk? Hvad skal jeg så bruge?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-12-10 06:52

Du SKAL ikke bruge den så netværksprinter, men du SKAL teste om den virker som netværksprinter.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-02-11 00:10

Nu må du tage dig sammen og få fsluttet spoørgsmålet...

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 20-02-11 00:20

Jeg fik aldrig løst problemet, men afslutter her...tak.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-02-11 00:24

Du fatter jo ikke en hat jazzin, du skal sgu' acceptere et af de svar der er for at afslutte spørgsmålet. Kom nu ind i kampen.