/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2007 - hjælp
Fra : food_life
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 22-12-10 10:23

Hej - min mulighed for at autoarkivere er pludselig forsvunden? Nogen der ved hvorfor / hvordan? Og hvordan løser jeg det?

På forhånd tak - mvh ...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-10 11:29

kør en repair med din office cd

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-12-10 11:38

Eller gå i Hjælp - Office Diagnosticering - måske det løser problemet.

Er det "kun" en prøveversion af Office 2007 du har, så er det derfor det er forsvundet.

Clou

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 22-12-10 19:08

Hej Clou - har jeg kørt uden hjælp, og det er ikke en prøveversion! mvh ...

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 23-12-10 12:21

Hvis du har cd'en så prøv at slette versionen du har liggende - genstart - og installer så fra bunden igen, du mister ikke dine filer - ellers prøv i første omgang en reparer som Teil foreslår.

Har du ikke en cd så prøv at gendanne computeren til den dato hvor det virkede!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 23-12-10 17:48

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-12-10 18:10

Velbekomme - hvordan fik du det til at fungere?

Clou