/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Det kan IKKE betale sig at arbejde
Fra : PeterTheisen
Vist : 520 gange
10 point
Dato : 15-12-10 16:29

Det kan IKKE betale sig at arbejde i Danmark. Nedenfor er en oversigt over min gode venindes indtægter. Hun er enlig forsørger og på kontanthjælp.

Kontanthjælp: 9.699,90 kr.
Boligsikring: 2.159,30 kr.
Børnebidrag: 1.193 kr.
Børnefamilieydelse: 1.415,66 kr.
Børnetilskud: 2.027,33 kr.
Friplads: 2.763,75 kr.

I alt: 19.258,94 kr.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 15-12-10 16:32
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-12-10 16:37

Hænger du alle dine veninder ud her på Kandu og andre steder.

Du lyder som en notorisk meningsplagiator.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-10 16:50

Citat
Boligsikring: 2.159,30 kr.

Det er garanteret løgn...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-12-10 17:06

PeterTheisen - det er da noget utroligt vrøvl du skriver, eller har du bare kopieret fra debat.sol.dk - hvor du måske kalder dig selv anonym.

En del af de oplistede beløb vil man fortsat kunne få, selv hvis man havde arbejde.

Du blander som sædvanligt æbler og bananer - du virker ikke for klog

Nu bliever jeg helt sikkert blacklistet som sædvanligt

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 15-12-10 17:07

Hvis hun med den økonomi og kun et barn får friplads så er den givet af pædagogiske årsager og har altså intet at gøre med moderens forsørgelses grundlag men begrundet i barnets forhold i øvrigt.

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 15-12-10 17:20

Citat
Det er garanteret løgn...

Nej, man får 55 % af sin husleje betalt, når man er enlig forsørger og på kontanthjælp.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 15-12-10 17:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-10 17:25

Citat
Nej, man får 55 % af sin husleje betalt

Du har FULDSTÆNDIG misforstået boligsikringsregler

Tilskud er noget HELT ANDET.....