/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Irriterende ZoneLabs vindue ved start...
Fra : Gin
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 07-12-10 16:23

Min computer har Windows 7 styresystem. Som firewall bruger jeg ZoneLabs gratis program. Det har jeg brugt igennem mange år og været tilfreds med. De sidste par måneder får jeg ved opstart af computeren et lille vindue, der opfordrer mig til at få mere at vide om deres professionelle ZoneLabs, hvilket jeg har gjort, men bagefter kommer vinduet igen op ved opstarten.
Dette lille vindue har jeg forsøgt at komme af med uden held. Jeg har kigget i mit "Code Stuff Starter" program, som viser alle de programmer eller andet der starter op. Der kan jeg ikke finde dette vindue.
Hvordan får jeg has på dette problem????

Venlig hilsen
Gin

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-10 16:28

Prøv at søge efter et link i registreringsdatabasen, da der her er henvisning til stedet. Denne Reg-Base bliver jo indlæst hver gang du starter din PC.

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 07-12-10 16:46

Hej Severino,

Du har før hjulpet mig med et problem. Hvor skal jeg kigge i Reg-Basen.
Jeg er nu i HKEY-LOCAL-MACHINE og er gået ind under SOFTWARE, hvor der under Zone Labs først er underkatalog TrueVector med underkataloger Local StoreDir samt LogStoreDir.
Et andet underkatalog er ZoneAlarm med underkataloger Diagnostics og Registration, hvor der er 2 underkataloger med numre.
Er det underkataloget TrueVector med de 2 underkataloger der spøger??? Eller er det et helt andet sted, jeg skal lede???

Hilsen
Gin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 16:55

ZoneAlarm ->

Menuen -> Overview -> Preferences -> knappen; [Options...] -> Fjern flueben fra:
"Alert me with a pop-up before I make contact."

..måske?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 16:58

..eller oghså har du været inde at rode i mnu'erne i afsnittet : Product Info ???

Tjek lige div. 'knapper' af dér: [Try now...] eller [Change reg.]

</MOLOKYLE>