/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Piratkopi Vista
Fra : marcussen1
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 03-12-10 22:31

Jeg har en piratkopi af Windows Vista, men kan ikke få den sat igang. Hvordan gør jeg det?
Jeg må lige tilføje, at jeg har en lovlig WIN 7, så det er kun "for sjov". Jeg ved godt , at det er et måske tåbeligt spørgsmål, men alligevel.
Installationen af Vista gik gidningsløst, men hvordan får jeg den godgendt?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-12-10 22:42

Hvis det er en piratkopi, tror jeg simpelthen ikke, at den kan godkendes

Hvorfor i alverden skifter du fra en original Win 7 til Vista?

Clou

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 03-12-10 22:52

clou.......
det gør jeg heller ikke, det ville være mod al sund fornuft, det er kun for at prøve om det kan lade sige gøre.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-12-10 22:56

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 03-12-10 22:58

Jeg må lige tilføje, at min W7 er købt, betalt og helt lovlig.
Jeg smutter lige ind og får en på øjet, men venter spændt på et brugbart svar.
God nat
Niels

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-12-10 23:36

Den DVD er da let at få godkendt.................som bordskåner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-12-10 09:37

Citat
det er kun for at prøve om det kan lade sige gøre.

Ja ja vi tror også på julemanden

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-10 12:07

For at få den godkendt skal du ringe til Microsoft, og når du gør det så kommer der et girokort til dig for at benytte et uautoriseret kopi. Har du lyst til at betale for Vista? For det skal du for at få den godkendt.

Og du kan have problemer med at installere Vista på en maskine med Win7. Der ligger vejledninger om det på nettet, men jeg har ikke lige tid nu til at finde dem. Måske andre kan.
Dog skal du vide at reglen er at det ældste styresystem skal installeres først.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 04-12-10 12:35

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-10 12:50

Selv tak.