/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
spas til julefrokosten
Fra : hellobal1
Vist : 1458 gange
50 point
Dato : 01-12-10 10:11

Hej
Har en plan om at vjeg vil lave lidt spas til vores julefrokost på fredag..
En skal holde en tale om noget fjollet...
En skal sige skål hver gang en anden tager noget mad i munden,
En skal inrtuducere en sang,

men jeg er gået lidt i stå... er der nogle der har nogle gode ideer ?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 01-12-10 10:18

Skån dog dine kolleger for det !!!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-12-10 10:29
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-12-10 10:31
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-12-10 10:31

Citat
En skal sige skål hver gang en anden tager noget mad i munden,

Skal i da være fulde,til bestemt tid.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-10 11:12

Citat
En skal sige skål hver gang en anden tager noget mad i munden

Det kræver altså 5 flasker rødvin til hver deltager, medmindre I skal have pindemadder

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 11:41

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 01-12-10 15:54

tak... kom igen..

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 01-12-10 16:19

hvor mange er I og kender I hinanden forholdsvis godt?

Accepteret svar
Fra : sabelfisk

Modtaget 50 point
Dato : 01-12-10 17:30

Jeg kender nemlig en sjov leg, hvor man tager et par englevinger, dem kan man købe i tier, også pakker dem ind, på den pakke sætter man et lille digt der antyder at den der har været mest artig skal have gaven, derefter pakker du den ind endnu engang og på den næste pakke skriver du et nyt lille digt såsom;
Måske er det lidt kommercielt
men hvem her er mest metrosexuel

du pakker den nu ind endnu engang og derefter skriver du en ny lille seddel med et digt,
fx
Det er ikke størrelsen men gørrelsen skulle man tro
hvem her tror du har de største sko

Det fortsætter du så med til pakken er pakket ind ca. 20 gange

ideen er så, at du giver gaven til en ved bordet, der læser det første vers op, og giver pakken til den det passer bedst på, derefter pakker den person et lag af, læser op og giver den videre til den person det vers så passer bedst på, det fortsætter man med til sidste vers, hvor pakken så ender hos den der har været den største engel, der så får englevingerne.
Versene må gerne være en smule frække, da det understreger rigtig godt at den der får den, som er den der har haft gaven flest gange, er den største engel!

Jeg håber det giver nogen mening, det er lidt kompliceret at forklare nemlig.
Hvis du vil kan jeg videre sende dig en del gode vers du kan bruge.
Mange julehilsner, og god julefrokost!

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 17:42

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=s0pXoMhaCL0

Sjov leg, sabelfisk ...

Ellers søg inspiration i filmen "Julefrokosten" fra 1976 eller 2009

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 01-12-10 17:43

Kommentar
Fra : bentbof

Dato : 01-12-10 21:11

Jeg foreslår at du synger en sang, f.eks. hun misted den i nat på d'Angleterre. Hvis du er flink kan jeg sende min egen sang med musik som du kan lade som om du synger, playback hedder det vist på udenlandsk, hva' ba' siger du til det. Bent Bof og bajerbæller

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 06:40

Hvad så ... Var det i går du var til julefrokost ...

Fik du afprøvet nogle af de sjove forslag, hellobal1 ?

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 05-12-10 14:57

Tak for svaret sabelfisk. Jeg fik ikke afprøvet din leg.. men det lød også sjovt.. men det var nu mere ideer til min ejen ide jeg manglede.. men ok.. Go jul