/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jagt forståelse.
Fra : bb1
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 28-11-10 22:29

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 29-11-10 08:07

Godmorn Bent Ballegaard Knudsen.

Syns du kom lit let og hurti ud af den senest historie.hvoffor kan du ikk svar på mine spørsmål og hvoffor skal du såre andrer mensker?men det er set tidlir fra din sid når du ikk kan klar almindlig høflig spørsmål så blir du personli og ved du vad, det gør lit undt på en der i fårvejn liger ned.
Vad vil du med det her inlæg,vad er spørsmål?Er det en dyb menin med filmn?

MVH

Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-11-10 08:16

Hvis du ikke forstår det - så må du søge hjælp andre steder end i mine tråde...

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 29-11-10 08:38

Mang tak for din venlihed.Nu forstå man bedr grunnen til din problem med andr mensker.magen til menskeforagt skal man led læng eftr.normal er jeg en venli mand men du slår alt vad uforskamthed andgå.
Ka du nu hav en ritig go dag selom du egenlig ikk fortjene det.

MVH

Einar Skjælvertamp

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-10 12:01

Jes har set det. Ok klip.
Men er der ikke lidt for meget omtale af hans kød - har jægere virkelig ubegrænset adgang til at skyde?
Er lige inde og tjekke hjemmeside: http://www.jaegerforbundet.dk/
Det er da en grimme nyhed vådeskudsulykken.

Og så skal i stoppe det personfnidder, der foregår her på Kandu.
Jeg har ikke en levende chance for at finde ud af, hvad der er humor, og hvad der er alvor.
I kender åbenbart hinanden - men vi er mange som ikke kender en levende dyt af, hvem i er.
Kunne i ikke gå på facebook, og skrive til hinanden der. Der kan man skrive direkte dialoger med hinanden online - og det skrevne ord vil ikke bagefter kunne læses af nogen, - altså .............

Jeg synes sku det er iorden med en fed humor, - men alt det imellem linierne frustrerer??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-11-10 12:05

JAGTFORSTÅELSE????

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 29-11-10 14:44

Tak for svaret katekismus.

Du har helt ret - men der findes et par personer herinde, som syntes det er morsomt, at ødelægge en hver tråd og det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved....