/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Snemands jæger....
Fra : Flash77
Vist : 727 gange
20 point
Dato : 28-11-10 20:43

Jeg vil gerne bygge en snemand der ligner en jæger. Er der nogen af jer der har årøvet det før, og hvordan gør man?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-11-10 20:44

Årøvet=prøvet - det er jægersprog, som kun de mest erfarne jægere kender.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-11-10 20:52

jow-da

Prøv med sne som ligger på ca 1,23 grader -, start altid oppefra, når det er en jæger du skal skabe.
Det kaldes også en topgun.

God arbejdslyst
Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 20 point
Dato : 29-11-10 12:17

Husk nu at hovedet skal være tomt indeni.

Jes

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-11-10 14:04

ja - pabloj, men kan jo lave en snejægerkone, så undgår han at udhule

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 09-12-10 16:47

for sadan er i goe.
Jeg ka husk engang jeg var på jagt efter en sneman med kogsøjne og gulrosnæs å to kåste som arm. jeg skyd snemannen lig mit melem øjnenene så hovet det gik i 10000000 stygger.

Jeg fik præmje af min klup. 2 flaske røvin å 1 flask brandvin. der efter fik jeg lov te at kalle mig for
snemanjæer af 1 grad. å jeg fik lov te at bliv kalt den beste skyte i hele værten

nå jeg ska put brænne i kaggeloven els komer vi te at frys.

te løk med jul te jer alesamen. det någen mårsome smejlisser vi har herinne.

nå jeg smuter

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 09-12-10 19:50

no har jeg fyr i kaggelovnen. for sadan det er lig te vi smelder. da er nok 40 graer varm i stu.
å snemanne er ved at smelde os. før var snemanne 150 santimeder høj. nu er han kuns 80 santimeder høj.

har jeg sakt te løk med jul???
els gør jeg det no

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 23-12-10 18:50

Tak for svaret pabloj.