/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skriv med på et eventyr
Fra : Katka
Vist : 640 gange
90 point
Dato : 11-05-03 11:03

Jeg kunne godt tænke mig at skrive på et eventyr sammen med 3-4 andre på skift.
Jeg tænkte at vi skulle skrive hver højst 5 -6 linier og så sende det videre til hinanden.
Jeg skal nok starte det.
Men det er måske slet ikke her jeg skal henvende mig, jeg kunne ikke finde en gruppe
i oversigten der passede?
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-05-03 11:30

jeg synes det er et fint forum at starte i! Måske 5-6 linier er lovlig lidt?
Det blir skægt!!!
Christina, der gerne vil være med!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 11-05-03 15:34

Jeg er med

Mette

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 11-05-03 18:15

Jeg vil også gerne være med, det lyder spændende og anderledes.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-05-03 22:24

okay katka, nu er vi fire, - vil du starte? Nogen overordnet plan/retningslinier/emne osv? Vi venter!!!!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-05-03 14:51

........... Jeg glæder mig.............

Mette

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-05-03 14:52

........... Jeg glæder mig.............

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 12-05-03 21:39

Hej alle, vi må sende det som Word doc. til hinanden så vi må udveksle e-mail adr.
Eller er der andre måder at gøre det på?
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 12-05-03 22:13

Er der nogen af jer der har en messenger ? yahoo, msn eller icq til udveksling af emailadresser ?

Stormfeldt

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-05-03 23:09

Hejsa allesammen!

Jeg har oprettet en email adresse den hedder skriveteventyr@hotmail.com hvis I alle 3 skriver en email til den så kunne vi jo udveksle på den måde.

Så kunne vi jo gøre det sådan at Katka startede og skrev til skingur som sende det videre til stormfeldt som sendte det til mig og så forfra igen...... Var det en ide?

Eventyrlige hilsner

Mette

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 12-05-03 23:21

ok med mig
stormfeldt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-05-03 00:26

lyder fint..men det kunne måske osse bare være her? Så fik de andre osse fornøjelse af det...

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 13-05-03 09:33

Det kommer jo til at fylde meget efterhånden så jeg ved ikke om det kan være på Kandus sider, jeg syntes det er en god ide at skrive til Mettes hot-mail adr i den rækkefølge på navnene. Vi kan da prøve , det kan jo ændres hvis ikke det fungerer.

skal jeg starte nu?
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 13-05-03 12:54

Jeg ændrer på det jeg skrev før
jeg har nu oprettet en hot-mail adr , og da Mette også har en,vil jeg sende begyndelsen af historien til hende som medfølgende Word dokument. Mette skal så sende det videre til den næste email . Er det ok?

Min er: Katkakandu@hotmail.com

Jeg sender når alle har sagt ja

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 13-05-03 13:11

Det er i orden

Stormfeldt

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 13-05-03 15:00

Lyder fint........

Mette

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 00:08

glemmer altid mine hotmails, men send dem hertil: christinaunderskårschmidtsnabelagettonetdotdk

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 14-05-03 20:17

Hej Mette har du fået min tekst, der er åbenbart ikke andre der vil være med.

Hvorfor gør du nar "skingur" du var da ellers ivrig nok?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 20:21

HOV jeg gør bestemt ikke nar, ville bare af hensyn til virus IKKE skrive min mail med det rigtige @... hvis du læser adressen skulle den være nem nok... underskår er sådan en _ !!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 14-05-03 20:34

Hej Christina det var smart, det kunne jeg ikke uden videre se
mvh Katka

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 14-05-03 20:36

Hvad med Stormfeldt er du stadig med? vi mangler din e-mail adr
vh Katka

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 14-05-03 20:42

Hejsa alle 3!

Jeg har modtaget starten af eventyret fra katka og selv skrevet videre...... så har jeg sendt den til stormfeldt..... der er den vist nu...... jeg tror at hun sender den til christina snart...... Glæder mig til at dette begynder at komme igang..

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 14-05-03 20:49

Hej alle,det lyder godt, nu er der ingen som skal føle sig tvunget til at skrive hver dag det kan jeg heller ikke, jeg vil foreslå ca 3 dage imellem ,hvad mener I?
vh Katka

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 14-05-03 22:23

Hej alle Jeg havde også problemer med skingur´s email. men nu er den sendt her fra.

3 dage imellem er fint.

Hilsen stormfeldt

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 16-05-03 03:54

Hejsa

Skal vi ikke bare lade det digte sig og skrive når vi har tid.......?

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 16-05-03 08:53

Det er i orden med hensyn til mig

Katka

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 19-05-03 17:40

Hejsa

Hvor langt er eventyret?

Mette

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-05-03 21:29

godt spørgsmål...jeg har ikke modtaget noget fra nogen...øv!

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 19-05-03 22:21

Hej alle, hvem skriver på eventyret i øjeblikket? Hvem har det? og hvem har haft det?
Jeg håber da ikke det er helt gået i stå
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 20-05-03 00:37

Jeg har sendt til Christina

Stormfeldt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-05-03 00:39

nej du har ej!!!!

har ikke modtaget noget....

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 20-05-03 16:59

jeg fik det fra katka og sendte det videre til stormfeldt....... jeg har haft det en gang!

Mette

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 20-05-03 16:59

jeg fik det fra katka og sendte det videre til stormfeldt....... jeg har haft det en gang!

Mette

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 20-05-03 20:25

Hvis Christina ikke har modtaget det, ja så er jeg bange for at det er væk, for jeg har ikke fået det retur, sendte det til den email jeg fik tilsendt.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-05-03 22:25

det var sgu da mystisk!!!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 21-05-03 13:11

Jeg har gemt det katka og jeg har skrevet hvis det er...?

mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 21-05-03 20:10

Skal jeg starte forfra og sende det til dig Mette igen, du har vel en kopi eller hvad?
Jeg forstår ikke helt hvad det er du mener
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 23-05-03 21:52

Hej Mette, skriv et svar
Katka

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 28-05-03 01:40

Hejsa

Ja jeg har en kopi af det katka og jeg har skrevet skal jeg prøve at sende det til Christina så kan hun sende det til stormfeldt eller hvad?

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 28-05-03 08:23

Hej Mette , ja det syntes jeg du skal så hurtigt som muligt
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-05-03 11:58

venter...

Kommentar
Fra : thonesen4

Dato : 28-05-03 17:21

Meget fin ide`det er med på...venter spændt på at høre nærmere!

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 28-05-03 18:40

Jeg hopper fra, har aligevel åbenbart ikke fat i de rigtige mail adresser.
Ok piger ?

Hilsen stormfeldt

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 28-05-03 21:20

Hej thonesen4, er du ny så må du give en mail adr som vi kan sende til
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 29-05-03 00:57

ok jeg sender til christina

Mette!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-05-03 01:23

og jeg har stadig ikke modtaget noget....

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 29-05-03 03:35

Har også først fået sendt det nu.........

Mette

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-06-03 22:07

hejsa
jeg er ikke medskribent, men vil blot foreslå at i kiggede ind på www.fyldepennen.dk hvis i godt kan li`at skrive historier.

Kommentar
Fra : thonesen4

Dato : 02-06-03 20:31

Hejsa her er min email adresse.........

gtg@stofanet.dk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 23:07

hej.. jeg har ikke glemt jer men læser til examen på højtryk.. skal op imorgen., Jeg sender til thonesen når jeg er klar!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 05-06-03 12:39

Det er bare i orden!

Håber det gik godt!

Mette

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 10-06-03 04:24

Hejsa alle 3!

Hvor langt er I med eventyret?

Mette

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-06-03 08:20

hej mette..ups, det havde jeg faktisk glemt alt om her i eksamensræset.
Måske er det bedst at springe mig over indtil jeg er helt færdig?
Det gik godt til den sidste, jeg fik 11 i pædagogik..

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 10-06-03 14:42

Hey Chris.....

Nope der er ingen hast, var bare bange for at det var gået tabt endnu engang....... Hvornår er du færdig med din eksamen?

ET STORT TILLYKKE SKAL DET DA OGSÅ LYDE HERFRA: TILLYKKE HURRA HURRA!

Sommer hilsner

Mette

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-06-03 15:33

tak for de pæne ord!
Jeg er færdig d. 18-7 (psykologi...)
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-06-03 15:33

og det retter jeg så liiige til den 18-6!!!!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 10-06-03 20:29

oki doki jeg krydser fingre d. 18/6 og glæder mig til at eventyret kommer igang igen!

Mette

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 11-07-03 01:32

Gaaaaab

Er i gået helt "kolde" her I sommer varmen...... Vil så gerne igang!

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 11-07-03 20:04

Hej Mette, jeg aner ikke hvordan det går med eventyret, har du haft det 2 gange?Der er ikke noget i min postkasse heller ikke det det jeg sendte. Hvad gør vi?

God sommer fra Katka

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 13-07-03 17:35

Hej Katka!

Så vidt jeg ved er det hos Christina...... mon hun er bortrejst!?!

Mette

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 19-10-03 09:47

Jeg lukker hermed spørgsmålet. Der er for meget kludder i det.
Kærlig hilsen til alle fra Katka

Accepteret svar
Fra : Mette117

Modtaget 45 point
Dato : 19-10-03 21:51

Hej Katka!

Ja det var ærgeligt.... desværre er det Christina der har eventyret så vi andre kan ikke engang køre det videre! ØV BØV!

Kærlig hilsen Mette

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 19-10-03 21:51

Hej Katka!

Ja det var ærgeligt.... desværre er det Christina der har eventyret så vi andre kan ikke engang køre det videre! ØV BØV!

Kærlig hilsen Mette

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-10-03 23:31

nope, det har jeg ikke?????

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 20-10-03 19:48

Jeg syntes ikke det fungerer, så jeg slutter her
KH Katka

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 26-12-06 21:20

Tak for svaret Mette117.