/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Illegal medicinhandel på Kandu
Fra : Klumme
Vist : 1223 gange
10 point
Dato : 18-11-10 21:15

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=151558

En bruger foreslår, at handle illegal medicin med Kandu som en "Blå avis". Er det en adfærd I anser som god for Kandu, og evt unge uerfarne brugere?

Mvh
Klumme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 21:24

EJJJJ for F**** Klumme.
Hvad regner du os dog for

Du har sq fyret meget af i tidernes morgen her.
Men dette er sq for dumt et spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 21:30

Og.......???

Kunne du specificere, hvori det dumme består?? Du går måske ind for at Kandu skal være et medium, hvor illegal medicin kan formidles?? Jeg gør ikke!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 21:44

Ja, jeg venter stadig på svar!!!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 21:55

Citat
Du går måske ind for at Kandu skal være et medium, hvor illegal medicin kan formidles??

Gu' gør jeg da ej Klumme.

Citat
Ja, jeg venter stadig på svar!!!!!

Og der fik du det...jeg skulle lige se : Og kællingen er stadig skide sur.....på DR2.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 21:58

From the bottom of my heart...jeg fatter nada hvad du så mener. Er der noget om teorien om Mars og Venus loool

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 22:05

Søde Klumme.
Jeg syntes IKKE det er ok at sætte sådan en tråd herind som ovennævnte du linker til.
Det er ikke og skal ikke være et forum man henvender sig i med henblik på at handle med NOGEN form for medicin.

Har man behovet for at købe det uden om egen læge må man ty til andre steder end her.
Og vedkommende ved nok hvor det skaffes .

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 22:10

Citat
Hvad regner du os dog for
Nok mig der er lidt fatsvag, men forstår ikke dette. lool Men jeg blev snydt for min middagslur, så kan jeg godt blive lidt umulig

Go nat..........

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-10 22:13

Citat
Jeg syntes IKKE det er ok at sætte sådan en tråd herind
det gør jeg så til gengæld, teamet bag Kandu siges at læse med i kategorien Kandu som det her spørgsmål er stillet i, hvis de gør så må de da skride til handling og gribe ind når der foregår sådan noget (hvorfor tror jeg at der ikke sker en sk** )

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 22:13

Citat
Nok mig der er lidt fatsvag,

Ok...selverkendelse er en god ting...sov godt Klumme.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 22:27

Citat
hvis de gør så må de da skride til handling og gribe ind når der foregår sådan noget (hvorfor tror jeg at der ikke sker en sk** )

Hvor har du dog ret o.v.n.
Og det vare ikke længe før vi får de sædvanlige spørgsmål...som altid....Hvordan laver man hjemmelavet "bomber" til nytår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-10 22:37

Jeg læste det spørgsmål, som Klumme nu henviser til, før dette spørgsmål blev stillet.

Min første tanke var "Hvad fanden har han gang i"

Den anden tanke var "Det spørgsmål bør kandu slette"

Det er da ikke på denne måde kandu skal bruges. Der er måske nogle, der har Flunipam liggende fordi de på nuværende tidspunkt har "behov" for det og alan57 vil have brugere til at fortsætte "misbruget" så han kan få piller.

Så er der dem, der ikke får Flunipan, men måske ville kontakte lægen for at få en recept p.g.a. søvnløshed, for derefter at kunne tjene "lette" penge.
Stakkels dem, der ville gøre det. De ville blive registreret som "afhængige" hos lægen.

At stille et sådant spørgsmål på kandu er efter min mening så langt ude.

Jeg synes kandu burde slette det.

Læg lige mærke til, jeg udtaler mig kun på egne vegne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-10 22:41

Citat
At stille et sådant spørgsmål på kandu er efter min mening så langt ude.

Det er du så ikke den eneste der mener ans.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 23:38

Havde glemt min natmad

Citat
Men dette er sq for dumt et spørgsmål
skrev du Pia - jeg formoder det er mit sp du hentyder til - Hvad mener du så med dette http://www.kandu.dk/spg151567.aspx#1745239

Når du accepterer jeg er fatsvag, så må du da forklare mig, hvorfor du tilsyneladende afgiver diametralt modstridende udsagn

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-10 02:29

Jeg forstår ikke hensigten med at kævle mere i dette indlæg. alan57 har fået gode og konkrete forslag fra Kandu brugere.
Hvorfor ikke prøve, at sætte sig i mandens situation - han er jo gået i panik, - og behøver hjælp - og det er efterhånden umuligt i dette samfund.
Han skriger jo på hjælp, - ikke nødvendigvis i form af piller - det er jo blot det, han er vant til, -
Det er ligeså meget opbakning og forståelse, og gode råd fra os manden behøver.
Jeg kalder det medmenneskelig kærlighed.....
og finder det så bedrøvende at sidde og rode op i et andet menneskes "ulykke".
Mange indlæg er provokerende og frastødende (læs i jagtindlæg, hvor der kræves en bestemt form for humor og viden), men de kan altså vendes ved at indtage en positiv indfaldsvinkel. Hvis du sad som rådgiver, ville du jo heller ikke starte med at jævne manden, fordi han behøver medicin. Så ville du finde en positiv indfaldsvinkel og forsøge at løse problemet med henvisning til andre ideer og indfaldsvinkler.
På det tidspunkt hvor han skrev sit indlæg, var han ikke klogere, end at det ville være en god ide, at efterlyse piller, - ja, så må du og jeg jo hjælpe ham med at blive klogere.
Det gør vi altså ikke ved at være så bedrevidende og ligefrem vil bestemme hvilke emner, der hører sig til på Kandu. Svarene bestemmer efter min mening om indlæggene bør være her................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 02:51

Tjaeee. Det var så din mening

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-10 03:44

ja, - vi to behøver nok ikke sovepiller, når vi har Kandu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 05:06

Citat
Han skriger jo på hjælp, - ikke nødvendigvis i form af piller
Det er jo netop det han gør. Havde han bedt om hjælp og gode råd til at komme misbruget til livs, havde det set helt anderledes ud.

Nææææ han beder om hjælp til at få flere piller og stiller endda med et usmageligt og ulovligt forslag til, hvordan dette kan ske. Det er det der får mig op i det røde felt. En ting er, at han vælger at ødelægge sit eget liv med kemi, men han skal ikke komme her og rode andre ind i det, endda på en ulovlig og ansvarsløs måde. Offentliggør endda en idé om ar røve et apotek....altså hvor dum kan man være

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-10 06:32

For mig at se er den tråd bare gået op i hat og briller, der er jo ikke tale om at man har lagt links til udenlandske steder hvor man kan købe tonsvis af gift.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-10 09:48

Citat
Når du accepterer jeg er fatsvag,

Klumme...jeg har aldrig udtalt mig om at du er fatsvag

Jeg syntes bare det er et dumt spørgsmål du stiller.
Du "kender" de fleste af os brugere herinde ...og du VED at vi ikke går ind for den slags herinde.
Det var DET jeg mente.
Nøjagtigt som når vi nærmer os nytår...kommer der altid et pat klovne der liiiige skal ha' en opskrift på hvordan man laver fyrværkeri hjemme i stuen .
Dem har vi flere gange truet med at melde til politiet og de tråde er meget hurtigt blevet annuleret.

Ked af hvis du har misforstået mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 10:00

Nååååå. Men du svarer på et spørgsmål som ikke er stillet til dig

Spørgsmålet er oprettet i kategorien Kandu, og når jeg skriver
Citat
Er det en adfærd I anser som god for Kandu, og evt unge uerfarne brugere?
er det et spørgsmål rettet til Kandu-teamet.

Så er det da klart jeg blir rundt på gulvet selv uden morfin, når du svarer på noget du ikke er spurgt om LOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-10 10:03

Citat
Så er det da klart jeg blir rundt på gulvet selv uden morfin, når du svarer på noget du ikke er spurgt om LOL

Ja ja...der kan du se hvor ment det er at misforstå hinanden.

Jeg forstod det jo som om du spurgte os herinde om vi syntes det er ok...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 10:08

Nej Luffe. Tråden er ikke gået op i hat og briller. Nej Luffe. Han har ikke lagt nogle fy fy links ind, men hvis lige du gider læse det første indlæg i hans tråd http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=151558 som denne tråd refererer til, vil du kunne læse følgende
Citat
Derfor dette brev, jeg håber at der er en eller flere i kender der vil tjerne nogle penge osv:
Det gør ikke noget at i kun kan skaffe Flunipam 1 eller helst 2 mg.
samt
Citat
Jeg ser iøjeblikket kun to ting jeg har et par mugligheder, den ene er at tage et apotek om aftenen og på den måde have medicin
hvilket først er en opfordring på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 10:11

hov...hvad skete der??? lool

Fortsat: Kandu til ulovligt videresalg af receptpligtig medicin, samt en tilkendegivelse af, at han overvejer at røve et apotek. Så derfor Luffe, er denne tråd ikke gået i hat og briller.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 10:12

hæhæhæ Pia. No probs.......

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-10 12:39

Citat
Men jeg blev snydt for min middagslur, så kan jeg godt blive lidt umulig

HUSK den i dag Klumme

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-11-10 16:02

Citat
Spørgsmålet er oprettet i kategorien Kandu, og når jeg skriver
Citat
Er det en adfærd I anser som god for Kandu, og evt unge uerfarne brugere?

er det et spørgsmål rettet til Kandu-teamet.

Jeg tror du skal skrive direkte til kandu.dk- jeg tror ikke nogen fra teamet holder øje med spørgsmål i kategorien kandu.

Skriv her til : service@kandu.dk

Jeg har også opfattet dit spørgsmål som om du ønskede en mening fra os kandu brugere.

Iøvrigt mener jeg du har ret i, at det er utilstedeligt at opfordre andre brugere -til salg af egen medicin.

Citat
Havde han bedt om hjælp og gode råd til at komme misbruget til livs, havde det set helt anderledes ud.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 17:03

Smuller.
Kandu-teamet har brugere som er i deres team, så de kigger på Kandu, hvad der osse var årsagen til at kategorien Kandu i sin tid blev oprettet.

Men jeg har måske udtrykt mig uklart....sorry. Jeg har bare i hovedet, at deres folk kigger her, derfor tænkte jeg ikke på at I ville opfatte det som et sp til de øvrige brugere.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-11-10 17:10

Citat
Jeg har bare i hovedet, at deres folk kigger her

hmm- de andre gange, hvor debatten har kørt højt om andre ting- er der ikke sket noget som helst.

De fleste gange jeg har skrevet direkte, har der været bonus eller svarmail.

Så følg mit råd

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 19-11-10 22:39

Citat
Hvorfor ikke prøve, at sætte sig i mandens situation - han er jo gået i panik

Katekismus - hvor er det godt skrevet.

Dejligt, at der også findes mennesker som dig her på Kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-10 22:59

Ja dejligt og empatisk....... men utopisk og urealistisk