/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Beatles
Fra : smuller54
Vist : 693 gange
10 point
Dato : 16-11-10 21:43

Kommer man i et godt humør eller hva ´?

Se de små videoer her :

http://www.apple.com/

håber I kan se dem

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-11-10 21:46

Citat
Eller hva'?

Kan blot se et billede af The Beatles..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 21:52

Prøv at tryk på billedet - ellers må jeg se om jeg kan gøre det anderledes

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 21:52
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-11-10 21:54

?? fint billede.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 21:55

det sidste link og så rul ned- der er 3 muligheder for at se og høre videoerne- er det bare mig, som kan det ?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-11-10 21:55

nyt billede - tryk tryk tryk og nej ingen ændringer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-10 21:56

Kan heller ik se det, noget med der skal installeres et plugin fra apple

Here comes the sun
http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-10 21:56
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-11-10 21:57

Jeg er ikke Beatles fan, hvad fan er du

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 21:58

OK- så annulerer jeg spørgsmålet

troede I også kunne se og høre det- øv øv

måske er det fordi jeg allerede har installeret itunes- så ser jeg jo ikke at der skal noget særligt til.

Det var ellers videoer med skrig og skrål

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 22:01

venter alligevel

for Klaudi er godt i gang

kan du også finde dem med deres ankomst til Danmark med skrig og skrål

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-10 22:03
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-11-10 22:10

Citat
troede I også kunne se og høre det

JO da, jeg kan sagtens høre dit link.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 22:10

SUPER

det er da herligt.

Var til udstillingen på Kolding Hus, som ellers ikke var præsenteret særligt godt. Men alligevel dejlige minder

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 16-11-10 22:11
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 22:12

Citat
JO da, jeg kan sagtens høre dit link.

så er det jo ærgerligt at du ikke lige er fan

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-10 22:15

Du ka´bare det der Klaudi

en skam det er så sent- det ender jo med jeg ikke kan sove

eks. Twist and Shout

måske en swing om - motion sidst på dagen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 16-11-10 23:04

Igen et eksempel på apple's fantastiske evne til at få sit navn i medierne, og få billig reklame, denne gang på en meget gammel, og dermed forsvarsløs, popgruppes bekostning.

Jeg er ikke så gammel at jeg var med, dengang Beatles var fremme, de var måske værd at lytte til dengang, og måske er der nogen er har et eller anden nostalgisk forhold til gruppen, men jeg anser Beatles for at være totalt ligegyldige.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-10 23:06

Jeg er mest til Yesterday http://www.youtube.com/watch?v=pGQgd2PT4mw

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-10 23:11

Og her kan i synge med. Gad godt være flue på jeres vægge

http://www.youtube.com/watch?v=XNnaxGFO18o&feature=related

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-10 00:00

Tak for svaret Klaudi.

det var dejligt at du kom med dine indlæg

og det var altså ikke fordi jeg ville reklamere for noget, men det var et link jeg selv havde fået, som jeg bare ville dele, fordi jeg blev så glad ved at se og høre.

Men du gav denne tråd mere liv end det- så nu slutter vi her

mvh Smuller

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-11-10 00:29

Citat
men jeg anser Beatles for at være totalt ligegyldige

Det var de altså langtfra, de bidrog til den spirende popmusiks fremmarch, der indtil da stadig blev forhindret af radiostationer der nægtede at spille det "oprørske musik".

Jeg kan heller ikke fordrage Elvis Presley, men anerkender hans plads i historien.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-11-10 00:48

Det er muligt at Beatles har en plads i historien, at de har haft en betydning. Men til forskel fra Elvis, holder deres musik ikke i dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-10 16:06

Velbekommen, det er altid godt med noget god musik