/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
DVD drev
Fra : Thylle
Vist : 451 gange
40 point
Dato : 10-11-10 22:48

Når man forsøger at tage en DVD ud af maskinen, men sættet hånden for så den ikke kan gå helt ud, så stopper den i den position den er i, og derefter kører den med retur..?

Nogle der teknisk kan forklare mig hvad der sker?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-10 06:46

??? Forstår ikke helt spørgsmålet, om det er et problem, eller om det er ren og skær nysgerrighed.

Ja det er jo vel ok, men hvorfor vil du stoppe den inden der er kørt helt ud.
Tænk på det som en elevator dør, hvis man komme i klemme i den, kører den jo også tilbage så man ikke bliver ved med at sidde i klemme.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-11-10 06:51

Jeg gætter på at "skuffemotoren" trækker for stor strøm og så søger elektronikstyringen for at vende polariteten til motoren så den kører den anden vej. Jeg synes nu ikke det er noget at lege med-det er trods alt en stor belastning for motor og mekanik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-10 07:01

højere uddannelse ?
det tyder mere på en hjerneskade

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-10 07:01

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 33
- Annullerede 27
- Slettede 0
Ialt 62

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-10 07:05

Du har jo fået svaret i dit andet spørgsmål od det samme.

http://www.kandu.dk/Spg150868.aspx

Prøv at komme med indlæg for at vi kan konkretisere det lidt mere. Du har jo overhovedet ikke kommenteret noget endnu