/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Labels/etiketter - vil du se eksempler?
Fra : Camillasmoster
Vist : 2606 gange
50 point
Dato : 10-11-10 08:47

Så kommer de her i skøn forvirring

http://peecee.dk/upload/download/274157

http://peecee.dk/upload/download/274302

Konstruktiv kritik er meget velkommen!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 08:48

Hmm, ikke godt

Vender frygteligt tilbage med nye links....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 09:03

Jeg kan nu godt se dem, i hvert tilfælde det øverste, som jeg lige kikkede på

Hvor er de bare flotte

Kritik.... tja, det skulle da lige være, at de alle vendte samme vej, når de skal over på etiketter og printes ud

Hvis de "bare" skal printes ud og klistres med lim, er det underordnet... men jeg ville selv foretrække etiketter

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 10:02

Øhh, jo men arket med labels skal jo bare i printeren lissom almindeligt papir..

Hvis du vil have dem adskilt, siger du da bare til, do.

Ovenstående er jo kun til "kik".

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-11-10 10:04

FLOT-FLOT-FLOT

RIGTIG GOD IDE, TAK FOR DET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 11:16

Citat
Hvis du vil have dem adskilt, siger du da bare til, do.

Det er nu mere fordi nogle af dem er på højkant, ... der vil det være nemmere at alle vender samme vej når de skal på etiketter (tror jeg)

Jeg bruger ikke selv etiketter, tror de dratter af i opvaskeren

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-11-10 12:01

De er rigtig flotte synes jeg
alimak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 16:18

Piaskov.... når du har fået sat etiketterne på, kan vi så ikke få et billede af det færdige resultat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 19:01

Nummer to link er arket med de endelige etiketter til piaskov.

Nu har jeg jo så nærkikket det igen, og det ser lidt rodet ud - så jeg må flytte lidt rundt på dem igen, igen, igen.....

Finder nok en smartere måde, at få dem anbragt helt lige på.

Nordsted1 - de kan nok ikke klare maskinen - men de skal vel ikke vaskes allesammen på samme tid? Hvis du f.eks. kommer trælim eller lignende - som lak - kan de klare en let afvaskning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-10 20:04

De er flotte.
Du kan evt lægge dine labels ind i en tabel - så vil de ikke drille hinanden.
Eller sætte dem fast med skruerne fra det øverste ark.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 20:29

Citat
Du kan evt lægge dine labels ind i en tabel

Lige netop--- ind i Word og tabel ---

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 23:38

Jow, tabel, men hvad så med "klistermærkerne"? Ellers brug træ/lim-lakken på glasset og på etiketten. Så er du jo ikke "slave" af labelskataloger å såen.

Godt, der er muligheder for alle grader af kreativitets iver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 23:44

Avery kan også bruges inde i Word. Det bliver ikke nemmere med en tabel. Det er to sider af samme sag, do Nordsted1.. tihi

Med Avery har du jo slået fire fluer med eet smæk - vælg labels størrelse og print på et ark, som har lim på den ene side. Ingen skæring.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-10 23:46

Hvis nogen ligger inde med en stor liste over krydderier, er jeg meget modtagelig

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 11-11-10 15:55
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-11-10 22:09

Taark Ericson og tak for links.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 02-12-10 07:02

Hvad så ...
Kunne du bruge krydderi listen, Camillas Moster, med de flotte labels ?

Mvh Sne-Fnug (forhenværende,, Ericson)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-12-10 18:33

Tak, jo det var helt fjong.

Har faktisk altid gerne ville have en sÅdan.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 06:55

Altid glad for at hjælpe ...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 06:49

Ønsker du mere respons - Mere ros af dine flotte labels, Hanne ?

Så : 5 sole til dig, for din kreativitet !

+ God,, Lørdag fra Jørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-10 07:49

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et billede af Piaskovs flotte glas med etiketterne på

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-12-10 22:08

Dét kunne jeg skisme osse, så jeg venter lidt med at acceptere svaret.

Indtil da, kan jeg jo gøre et forsøg på at få styr på de billeder, det jo er - og derfor driller i en tabel...