/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Vildtparade
Fra : Skjælvertamp
Vist : 2755 gange
40 point
Dato : 07-11-10 19:29

Jeg blir så frygtelig skufet når man ser en vildtparader som på de vedhæfted bilder - er det efterhånden sådan vi skal se respekt for det nedlakte vildt?
Personlig syntes jeg det virke fattigt.

http://www.youtube.com/watch?v=6-NxDo_bYvo

http://www.jagtdebatten.dk/forum/viewthread.php?forum_id=12&thread_id=3988

venlig hilsen
Einar Skvælvertamper

da jeg er ny på kandu har jeg ikk ret mange poin at give af

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 07-11-10 19:58

Nu skal der jo mere end en flok gruppe-mordere til for at imponere mig.
Især når man véd, at rigtigt meget vildt er hånd-op-fodret.
På den anden side er det bedre at spise dyr, som har haft et frit liv, end overlevet i lukkede stalde.
Så længe folk hverken fisker eller skyder mere end de selv og deres nærmeste venner kan spise, er der vel en vis raison i det.
Desværre ser det ikke ud til, kosten er forenelig med de stats-anbefalede BMI tabeller.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-11-10 20:05

Det er en skam filmen ikke er noget længere - jeg kunne godt tænke mig at have haft en helaftens udgave af den. Jægere er meget fascinerende mennesker, og her kan vi høre at vi befinder os på et højt intelektuelt niveau.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 07-11-10 20:13

Undskyld ! Min iq er mit evige problem, hvad var det, du ikke forstod ? Spørg endelig !
Generalisering er vel ikke summen af viden og eftertanke.....
Nogle jægere er meget fine mennesker, få af dem er tilmed fascinerende, f.eks. min far plus én af mine allerbedste venner, som underviser i skydning og er formand for en jagtklub.
Eksistensen af så prægtige mænd, bør dog ikke få os til at lukke øjnene, for de (alt for mange), som har en lav moral og ikke kan stave til etik.
Prøv evt. med et par andre sko

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-11-10 20:34

Jeg har nu iført mig et par snabelsko, og nu ser tingene helt anderledes ud... Lidt snørklede faktisk...

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 07-11-10 20:38

Jeg er glad for, jeg ku´hjælpe dig !

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 40 point
Dato : 07-11-10 21:10

Kære Einar Skjælvertamp

Jeg er helt enig med dig i den forsimpling der desværre ses oftere og oftere. Helt galt er det når man ser det er ældre jægere der undlader en ordentlig afsked med det vildt de har nedlagt. Dåsebajerne er der tid til - ikke engang det at tage sin hat af kan disse jægere finde ud af.
Mon ikke de unge jægere lærer det i dag - det vil jeg da håbe.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Assens

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-11-10 21:34

Helt galt går det, når en "jæger" står med grabberne begravet i lommerne.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Hjemme og drikker the.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-11-10 21:40

Men eksemplet er noget hø. Her er der tale om en flok vaskerægte bonderøve - dog med en undtagelse - nemlig Robert Hæ, som er københavner og som har søgt eksil i Bording Jagtforening.
Han er ikke nogen etnisk bonderøv, men har hurtigt adopteret faconen. Føj.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-11-10 22:29

Men, men og 10 x men. Det sømmer sig ikke stå med bajere i hænderne - så tæt på det nedlagt vildt.

Mvh.
Hawaibondens ven - Tonganeseren

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-10 22:49

Tåbelig klip at ligge på youtube! Giver dig fuldkommen ret!
Og hvorfor filme dyrene i en skide trailer, når de befinder sig i en flot natur. Et er, hvordan de får dyrene transporteret væk, - det behøver jeg ikke vide, men hvorfor dog ikke tage billedet, mens dyrene ligger i græsset, eller en holder dyrets hoved, sådan at man kan se, at det er nogle utrolig flotte og prisværdige dyr, der er skudt!
Det virker totalt ligegyldigt og sløses, og sikken attitude jægerne udviser, - det hele virker nærmest tilfældigt og uden begejstring!
Dette er billeder og klip, som kun er beregnet til "indforstået" jægere, og ikke egnet til at blive udstillet og analyseret........
Så jeg stopper

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-11-10 22:59

Jeg synes det var en fascinerende video. Dejligt endeligt at få et rigtigt indblik i hvad jagt går ud på.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-11-10 01:06

Faktisk underligt, at vi altid kan finde noget, vi tager afstand fra.
Hvis vi googler "vildtparade" http://www.google.dk/images?hl=da&q=vildtparade&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=cj7XTKDGIcKCOt2-tOkJ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=3&ved=0CCwQsAQwAg

så foregår det 99 ud af 100 gange på respektfuldvis

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-11-10 06:20

Jeg vil hellere kigge på mit galleri af nedlagte kvinder

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 06:45

Hej Eniar
Jeg vil første stikke dig en uforbeholden undskyldning, da du næppe er Bent Ballegaards Knudsens nye nick, det være hermed gjort.

Jeg er sikker på at Knudsen, næppe vil hænge sin gode ven Kanonfotografen og hjemmesideholder, Robert HÆ ud offentligt, hvis de vel og mærke ikke, er kommet på kant med hinanden, for så var han der afgjort med svineren.

Hvis de herre er cremen af dansk jagtkultur, ovenikøbet lagt ud på nettet, så er det ikke så mærkeligt at vi har nogen imod os.

Man kan vel ikke sige at de afholder parade, men nærmere er på vej videre efter flere dåsøl. Men særlige jagtgener besidder de sgu ikke, især ikke når linselusen Hæ smider den ud på nettet. Jagtdebatten elsker ham just heller ikke, for det.

De herres opførsel, er især årsag til, politiet kigger efter jægerstanden når de møder dem, godt arbejde Robert HÆ.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-11-10 08:06

Det er et godt og aktuelt emne Einar Skjælvertamp tager op.
Ballegård og nogle af hans kompaner har sgu' et problem med dén holdning disse klip er udtryk for !
Nu er jeg helt klar over, at bb1 ikke optræder på filmen, men mon ikke deres interesser er meget sammenfaldende og dermed også kan slås i hartkorn med hinanden !
Men det ville klæde bb1 med en udtalelse, om han synes disse klip er i overenstemmelse med hans syn på jagtsagen !

Så Einar Skjælvertamp - fortsæt du blot med dine kritiske og berettigede udsagn - vi trænger til at nogen, på en saglig måde, prikker lidt til os alle.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Bårse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-11-10 08:12

Hvorfor skulle politiet ikke kigge efter jægerstanden når de møder dem!

De kigger jo efter alle stande også bettewisser i " huk " stande og de annonyme har mest at skjule

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 08-11-10 08:23

Jeg vil gerne sige tak betterwisser for unskylningen. jeg var i syv sind om jeg skulle forsæt med at skrive min mening.det har jeg så beslut at gør og lad os se fremad i steden for at bliv sur.
Tak for din unskylning .

venlig hilsen

Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-11-10 10:44

Hej Einar - også en undskyldning herfra. Jeg var sku' for hurtig til at dømme.

Vedr. amatørfotograf Hæ's kvalmende trailer- vildtparade.

Det gør mig altid ondt, at seriøse jægere bliver slået i hartkorn med den slags mennesker som Hæ repræsenterer.
Jeg vil helst ikke kommentere mere på emnet, da jeg er bange for, at følelserne helt løber af med mig.
Det var virkelig en kvalmende "filmoplevelse" Og gudske tak og lov for, at der er nogle fra Jagtformidlingen der tager skarp afstand fra Hæ's amatørfilm.

Jeg håber inderligt, at du, Bent Ballegaard, får en snak med Hæ om hans jagtmoral - eller mangel på samme. Du er trodsalt den nærmeste til det - du er jo bonkammerat med omtalte Bæ.......Hov.!! Jeg kom til at trykke på B-tasten istedet for H-tasten - men gør det i grunden noget..??

Multi-X
Efter det filmklip..... er min dag ødelagt.!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 11:21

Det er squ sjovt som nogle forsøger at markedsføre (brande) sig ved henkastede bemærkninger om bekendtskaber med læger og psykiatere.

Tag nu nedenstående eksempel - sakset fra Jagtformidlingen efter linket i indledningen af denne tråd. Der står følgende:

"Nej det gør jeg ikke. Men hvis jeg nogen siden skulle for brug for det, så var det helt rigtige sted at henvende sig. Man skal jo ikke anbefale noget til andre personer hvor kvaliteten ikke er helt i orden. Jeg har kendt Carsten i over 39 år som en nær personlig ven. Venskabet startet da vi havde samme kommunale arbejdsplads i København. Jeg har i sin tid hjulpet ham med at tage jagttegn."

Skribenten (RB) ligesom antyder, at han har arbejdet i psykiatrien. GU`har han ej. Han var en ganske almindelig kommunalarbejder. Og hvorfra har jeg så denne oplysning?? Fra min gode ven E.B.B. som igen har det fra selveste BajutBent, hvor sidstnævnte forsøgte at bilde læserne ind, at han selv er ingeniør af uddannelse. OK! Det viste sig så senere, at han er montør med speciale i trykbærende anlæg - altså kompresorer til Halle Halvpris. Men der var da tale om et fælles "ø" i stillingsbetegnelserne. Årh jo! Han er også kloakmester.

For helvede da!!!! Hvad er der i vejen med en ganske almindelig arbejdsmand??? Hvad skal alt dette snobberi til for? Det er derfor komikken breder sig - når "ingeniøren" BajutBent selv skriver som skrev han på Serbo-Kroatisk.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 11:23

Hey Bent. Jeg har indlagt et par småfejl. Kan du hitte dem???

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-11-10 14:59

Og jeg svare ikke på personfnidder fra en helt igennem syg person, som praler med at være medlem af et ministerielt nedsat udvalg..

Det må være et meget personligt nederlag for dig, at ministeren ikke vil følge rådet... Har han mødt og talt med dig Tombe er det derfor?????

For så skal vi jo til at udråbe dig, som en helt og samle os om dig, som den store leder. Du kommer nok til at stille op, som formandskandidat for D.L.S. også kan du jo igen lade din papsøn om at søge stillingen som direktør i DJ....

Hvad jeg skal rådgive og tale med mine venner om, det vedkommer heller ikke dig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 15:27

Det er jo egentlig mærkeligt, at ikke engang Ole Roed, som du omtaler som et familiemedlem, ikke kunne overbevise Dyreetisk Råd. Har du måske en kommentar til det??

Endelig er det ikke en minister der bestemmer endegyldigt. Vi lever i et demokratisk samfund, hvor det er flertallet i Folketinget der bestemmer, hvor skabet skal stå; men det ved du naturligvis heller intet om.

Endelig har jeg ikke nogen papsøn - som du har det -importvare. E.B.B. har heller ikke nogen papsøn.

Tonganeseren

Endelig braldrer du følgende: "Hvad jeg skal rådgive og tale med mine venner om, det vedkommer heller ikke dig".

Hvad mener du - kvaj? Mon ikke det var en anden der skrev det - Tummelumsen?

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 08-11-10 15:27

Tak for din unskylning heidiho - vi kan jo alle forløb os - men tak.det vidner om nogle manfolk der ikke er bange for at tab ansikter.

jeg syntes det er en uforsonligt stemning fra bb1 - hvaffor er du så uforsonligt.livet er for kort til alt det fjenskab - fornemmer man en uoverstemmelse over noget, jeg ved ikk vad.

venlig hilsen

Einar Skjælvertamp

jeg ved got min skriflige fremstilling ikke er så godt, men da jeg har haft nogle blodprobber og jerneblødning i jernen, har jeg måtte starte hel forfra med at lære at stav - og det er en lang rejse når man har nået min alter - men bær venlig over med mig - tak.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-11-10 16:10

Hej Einar.
Det er underordnet hvordan du staver - meningen med dine indlæg er let nok at forstå.

Godt du er kommet ovenpå igen.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 16:43

Hej Einar

Hellere give en undskyldning for meget, istedet for at sparke til en syg mand som ligger lidt ned, men som heldigvis igen er godt på vej opad.-

Du staver fuldt på højde med B B Knudsen, så det skal du ikke tænke på, men dine meninger ligger heldigvis i et helt andet højere niveau, end B B Knudsen lavpande vrøvl. Så klø bare på så vi kan få vendt tingene.

Hep
Fra BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 18:32

Citat
De kigger jo efter alle stande også bettewisser i " huk " stande og de annonyme har mest at skjule

Den her kan jeg ikke få rettet ind til højre, er der andre som kan hjælpe, er det hoch stand han prøver at ramme ?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-11-10 19:13

At du bettewisser er helt uden humor - det har hvis alle opfattet efterhånden...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 19:18

Jeg er squ ikke sikker, men hvad mener han så med "stande"? Og hvad er meningen i det hele taget?
Det er squda serbokroatisk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 19:27

Forresten! Så i forresten BadutBent på videoen - i rød nissehue? Han er altså julemanden. Hunden lossede på vejen, lige bagved "jægerne", og det svarer sådan set til BadutBents trafik her på hjemmesiden. Vi prøver ikke at træde i lorten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-11-10 20:10

Jeg var lige inde på jagtformidlingens hjemmeside, for at se om der var flere der tog afstand fra Hæ's gyserfilm....Tråden var sku' låst + et indlæg var slettet.
Det store viskelæder (moderatoren/Jensen) havde været på spil.
Nu gad jeg nok vide, om drengene fra Jagtformidlingen har fået sympati for disse..hmmm...amoralske jagtparader - eller om hele fadæsen skal ties ihjel -a la - "hvis vi ikke snakker om det, så er det nemlig ikke sket".

http://www.jagtdebatten.dk/forum/viewthread.php?forum_id=12&thread_id=3988

Vor Herre bevares, siger jeg bare.!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 22:10

Lider du af celledeling TransBent, du udtaler dig altid på alles vegne, hvem er alle? i dit minimal univers, er det dem som svare dig i dine mangfoldige indlæg, eller?

Forklar lige hvor humørbomben ligger begravet i din kodede vits
Citat
De kigger jo efter alle stande også bettewisser i " huk " stande og de annonyme har mest at skjule

Det er mere en synd for den unge mand, med en cola i lommen, som forlegenet kigger væk fra Robert HÆs Canon xxxxxxxxxl cobra 32232BB, med en lukkehastighed på højde med den tid, det tager + års 50 drukboltene, at nedsvælge en tysk import bajer.
Så det der " must ", med de + 50 år er en betingelse for at deltage med trailereliten, er også en gang løgn. Mon TransBent havde fasaner med hjemmefra, for vi freder hønerne for at optimere de rigtige vilde fasaner i den frie natur hos alle jeg kender, men det kræver selvfølgelig man kan se forskel og lader dem komme op på vingerne, inden man skyder løs.

Robert HÆ påstod engang han styrede Jagtformidlingens hjemmeside. Der faldt hele Rold Skov sgu ned i hovedet på trailerjægeren, han blev lige så klisteret som en Liberisk Skovsnegl, efter røvturen.

Det bliver spændende, ikke mindst for jagtmodstanderne, at følge denne gang mageløse jægeres nye hjemmeside, Hostet By Robert the trailerpark Hik And HÆ.

Nej der er ingen Multi-X som ejer humor, TransBent;- Vi sender på kortbølge og din sender kan og vil ikke modtage noget som helst, den er lukket for al indgang, undtagen når der bliver sagt DLS, eller Tonganeseren, så starter humørbomberne til alle Xrnes fornøjelse

Mvh
BW
Multi-X
Hos Brennerup

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 22:35

http://www.youtube.com/watch?v=7n5ZS2c6ii0&feature=related

Mon i klubben skal døbes om til: XXL + 0,130 tonner og tynde arme, god kraftig stemmeføring.

På cyklen fede og ud og træn hunden i et ikke belastet område.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-11-10 22:46

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 22:51

Det her er prosa i verdensklasse:

Det er mere en synd for den unge mand, med en cola i lommen, som forlegenet kigger væk fra Robert HÆs Canon xxxxxxxxxl cobra 32232BB, med en lukkehastighed på højde med den tid, det tager + års 50 drukboltene, at nedsvælge en tysk import bajer.

Smukt, næsten til at snøfte over i ren og skær kvababbelse.

Hvor har du fundet videoen af den omfangsrige kortbenede amatør som traver frem og tilbage over en temmelig forsømt græsplæne? Han optræde jo fuldstædnig ukontrolleret. Arme hund.

Mvh.
Tonganeseren
Griner stadig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 22:53

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Oversat fra Bajutsprog betyder tegnene følgende: Jeg er dum i hovedet og kan ikke læse.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-11-10 23:36

Du går bare ind på det link som Eniar har linket til.
Ude i venstre side er der flere valg muligheder fra Trailerhunters, både med den " fede " med Canon HÆ, og en med TransBent med rød top Lue og kumpangerne.

Mvbh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-11-10 23:57

Var det virkelig RH? Hold da helt ferie. Har han ingen selvrespekt? Tak for linket.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-11-10 06:54

Er det nødvendigt at råbe dæk så højt stakkels hund og hvad siger naboerne ikke? Selve trailerparaden er virkelig noget der giver jægerne noget PR
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-11-10 09:25

Ja, nogen lader sif for blænde

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-11-10 10:18

Hold da kæft et kødbjerg, ham Robertus von Hæ. Hele seancen minder lidt om en reklamefilm for traktordæk.

Hæ's ladeport af en røv, vil få enhver Bajut på lystige tanker.

Multi-X
Jeg er glad for, at jeg er heteroseksuel...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-10 10:36

Ja, nogen lader sif for blænde

. . . skrev tossen BajutBent.

Det hedder altså forblænde . . . skulle jeg hilse at skrive.

Jeg har, gennem nogen tid, undladt at rette dine ubehjælpsomme forsøg på skriftlig dansk, fordi der har været så mange fejl. Men nu vender STAVEKONTROLLEN tilbage.

Mvh.

STAVEKONTROLLEN

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 09-11-10 11:02

Det er dejlit at se at jeg ikke er den enste der stadi forsøger at hold de gamle dydr i hevder.tak for jers deltaelse og jers venlig ord.

venlig hilsen
Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-11-10 12:49

Julenissen er på jagt med Robert Hæ
Hvis jeg mødte op med en nissehue i den kaliber, blev jeg smidt hjem af jagtdeltagerne
Se den sidste trediedel af filmen

http://www.youtube.com/watch?v=25FwQmnqXa4&feature=related

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-11-10 14:19

Det er vel RH der er på jagt hos Knudsen og som i dagens anledning er hyret som PR-fotograf. Den røde strikkehue er just ikke noget kønt syn, men endnu være er det at hunden som følges med den "lille rødhætte", ikke er blevet luftet ordentlig inden fremmødet, prøv at se hvordan den pisker rundt i hundesnoren for at finde et stede at s...., og til sidst må gøre sig ren midt på vejen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-11-10 14:36

- så er det den ene der svines til også den anden..
Kære hylere gå dog på jagt - nåeeeee det er blot misundelse over ikke at have noget....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-11-10 14:59

så er det den ene der svines til også den anden..
Knudsen det her må du lige godt kunne forklare lidt bedre. Jeg mener ikke en rød strikkehue er et kønt syn og folk der ikke lufter deres hund inden de møder frem på jagten, mener jeg også er noget forbandet svineri. Det er en forbandet pestilens, når hunde bliver lukket ud af bilen på mødepladsen, render og pisser op af samtlige biler og endnu være er det, når ens jagtkollegaer skal træde i en hundelort, fordi der er hundefører der ikke gider stå bare 5 min op før, for at lufte sin hund

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-11-10 16:03

En hund som bb1s er sgu' den fødte taber Med den opvækst og de kummerlige forhold den bydes i en kold garage, dog med STRØM i gulvet - ja, så skal det da gå galt. Hunden er jo nærmest panisk lige så snart den bliver lukket ud af bilen og skal bare tømmes !! Jeg er helt enig i det forbandede svineri det adstedkommer, specielt hvis det er en fremmet jagt man er inviteret på. Hvis den slags foregår på nogen af mine jagter, bliver det påtalt med store bogstaver !!
At også "jægeren" har en rød nissehue på, er for mig at se en ligegyldighed over for de medjægere, man forhåbentlig skulle have delt en god jagtdag med.
Endnu et bevis på, at bb1 ikke magter det helt elementære omkring etikette og god opførsel - gad vide hvad DJ ser i den nar ?? Men selvfølgelig, med en "personlighed" som HÆ blandt vennerne, er det sgu' dømt til undergang

Øjenvidnet4
MULTI-X
Jokmok

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-11-10 18:27

Citat
Heller tage to billeder for meget, en kun et uskarpt billede. Det RAW digitale filformat giver optimal redigering og billede kvalitet. http://www.rhfoto.dk/filer/2007/raw_format.pdf
Med venlig jæger hilsen knæk og bræk RH.
E-mail rh(snabela)rhfoto.dk (snabela=@)
It`s hard to be a fotoman.http://www.rhfoto.dk/blog.asp
http://www.rhfoto.dk/images/visitkort.jpg

Der er sgu lige så meget format over hans il tempo gigante underskrifter fra HÆ, som hans camera opstilling og redigering af hans selfmade hundetræning.

Hvis han driver omgamg med, en cand pysk., burde dette hjernevridervæsen, da hjælpe HÆren, med at undgå denne, febrilske nervøse kastende, og højt råbende omgang med hans 6 mdr. gamle hund i mandens have, med blå fodertønde nede i hjørnet af pacellen, det er da meget lidt optimale omstændigheder at træne hund på.
Hvor var overtæner Knudsen henne her, er det hans værk?
En så nervøs fremtræden smitter af på hunden, men der deles rigeligt med godbidder ud, imellem kastende og skrigeriet, men hvor er cheftræner knudsens prof. fingeraftryk her?
Svaret blæser i suget efter de skælvende rygstykker fra R HÆ.

Bevæg mønsteret på hr Hæ ligner grangiveligt en mega velnæret grævling, Canon wwwwwww33333 eagle eye x8cc er placeret så lavt, at det fokucere skråt op på bagsiden af denne fremad stormende buddinge klump, med patter så store, at selv en silikonekirug stønner forgæves, efter en mulig merindtjening på et forstørrende indgreb.
Jeg siddere tilbage med en fornemmelse på, hvordan det må føles lige før en Sumibryder kaster sig ned over en, frygteligt indre syn:- som at blive ramt af en kolonorm goppel,

Knudsens Knold udtrykker bare sin mening omkring sin herre, når den endelig er sluppet for, at ligge på brødristeren derhjemme, med den tømning bagved Balledrønet.
Kompleks ramte personer prøver altid på, at fange opmærksomhed, derfor SM-Bents røde toplue, "her er jeg, snak med mig, hør mig "

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-10 22:36

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-10 22:38

Bevæg mønsteret på hr Hæ ligner grangiveligt en mega velnæret grævling, Canon wwwwwww33333 eagle eye x8cc er placeret så lavt, at det fokucere skråt op på bagsiden af denne fremad stormende buddinge klump, med patter så store, at selv en silikonekirug stønner forgæves, efter en mulig merindtjening på et forstørrende indgreb.
Jeg siddere tilbage med en fornemmelse på, hvordan det må føles lige før en Sumibryder kaster sig ned over en, frygteligt indre syn:- som at blive ramt af en kolonorm goppel,

BW, du bliver indstillet til årets litteraturpris - under kategorien: Den short Story som i 2010 fik flest læsere til at gå i krampelatter.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-10 23:54

Jeg synes lige jeg vil importere et indlæg fra BajutBent`s tråd.
Her ser vi "forfatteren, kursuslederen og den selvudnævnte tillidsmand fra DJ folde sig ud for fuld udblæsning.

Jeg har tilladt mig at rette lidt i anusskriftet - øh, manusudskriftet. Rettelserne er i parantes.

BajutBent skriver:
--------------------------------------------------------------------------------
Det var ikke længe Einar holdt ud, men det er jo heller ikke rart, (væk med kommaet) at blive svinet til at hylerne (komma) og selvom en ankelt (enkelt) af dem,(væk med kommaet - det virker meningsforstyrrende) så skynder sig at vaske hænder begefter (bagefter), så er skaden jo sket..

Oraklet Tonganeseren. (Øh! Der mangler vistnok en del bogstaver)
Kriver (skriver) tågesnak i flere tråde, men svare på,(væk med kommaet) hvad jeg spørger om, nej det formår orraklet (oraklet) skal (mener du ikke "skam") ikke og H.H. (komma eller kolon) stødt (støt) du ham blot i det. Han fik sandelig skræmt dig dengang hva???????????

Vi lader teksten stå lidt inu (argggggh - for helvede da - din idiot. Det skal staves endnu) For vi er jo så flinke så flinke. Tomben skal have en chance, det er han jo så flink til altid at give andre...

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-11-10 00:49

- Her kan alle se hvor flink og dygtig Tombaneseren er - Selvom han måtte forlade den berømte skole i Silkeborg inden han fik nogen eksamen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-11-10 09:51

Koncentrer dig du om at stave endnu rigtigt - og ikkeinu. Det er vel ikke for meget forlangt - Dumrian.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-11-10 10:00

Altså - dumpap.

Tidligere anstrengelser har ikke båret frugt - og derfor får Bajutten Bent Ballegaard et nyt stavekursus, hvor jeg tager afsæt omkring de ord som Bajutten plejer at brillere med - til stor og underforstået morskab for læserne.

For nu ikke at forvirre staklen Ballegaard, så nøjes vi med højst 2 ord pr. lektion.

1. kursus:

Endnu skal staves E N D N U og ikke I N U.

POINT skal staves POINT og ikke POING

Så - dumrian, nu læser du grundigt på ovenstående - og laver aldrig mere fejl - vel?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-11-10 10:18

--------------------------------------------------------------------------------
Om der så var 150 stavefejl - så er jeg ganske sikker på at folk efterhånden er blevet klarover- hvem fjolset og den uintilligente er.....

Ham der ikke engang kan svare på to simple spørgsmål: Oraklet, Tombaneseren fra Humlebæk.

Der blev afskediget på grådt papir fra en jagtforretning, fordi han var uegnet til jobbet?????

Fra dagens ombæring: Ikke en bæring - fjols, men in postombæring.

2. kusus:

Gråtskal staves G R Å T og ikke G R Å D T (den som staver "D" i G R Å D T - han skal have sin ende smurt. Husker du ikke det lille rim fra 1. klasse?

uintilligentskal staves U I N T E L L I G E N Tog ikke U I N T I L L I G E N T

Dueee - Bent Ballegaard. Der er en ting der længe har undret mig. Da Søndergaard fyrede dig fra Kalø som hundekoordinator, blev du afsløret pga. dine mange stavefejl på et stykke brevpapir du uretmæssigt havde tilranet dig fra stedet ?? Fyyyeee - skamme sig.

Og blev du ekskluderet af DLS, fordi man ikke kunne læse dine kragetæer??? Nåh nej! Det var jo fordi du, sammen med en bums fra Varde, kravlede rundt under bordene med en båndoptager og foretog hemmelige aflytninger - og meget, meget andet ulovligt og foreningsskadeligt.

Du er dermageme lidt af en bandit dumpap.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 10-11-10 13:33

Nu syns jeg det går for vit. er det virkli sant de skriver om dig Bent Ballegaard. ingen kan da vær så slemme eller ?

kan nogen fortæl vhordan man komme ud af program. tak for hjælp.

venlig hilsen
Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 10-11-10 14:10

Kære stavekontrol - alias Tonganeser.

Hvorfor retter du ikke betterwissers stavefejl?
Der er ellers mange at tage fat på.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-11-10 15:07

Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat - Jeg er B menneske - og er gået forkert.
Klikker ud igen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-11-10 15:07

Pas på B-K du angriber en Hyler også hyler de andre op......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-11-10 17:43

Velkommen til Better-known

Det er med stor glæde at du vil hjælpe mig, udi det skrevne danske sprog, det ligger meget tungt for undertegnede.
Jeg har altid været meget misundlig på Knudsen, at han vederlagsfrfit har haft enetimer med Tonganeseren, i skriftlig dansk og grammatiske øvelser, samt etiske tilgange.
Det er med stor glæde så, at jeg ser et nyt medlem på Kandu, som måske vil tilynde mig samme service. Da min kunnen åbenbart ligger meget tilbage at ønske, så jeg åbenbart fremstår som snot underbemidlet udi kunsten at skrive det danske sprog. Jeg vil være dig evigt taknemlig, for en gang belæring. Hæ hæ.

På forhånd tak
MVH
BW
Multi-X venter på et !! tegn

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 10-11-10 21:07

Nu var det Tonganeseren jeg spurgte.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-11-10 21:23

Better-known

Altid rart med nye tiltag, så velkommen.

Nu er der jo fysiske grænser for, hvor meget man kan belaste Tonganeseren, men han gør et bravt stykke arbejde internt i vor MULTI-X gruppe via e-mails, hvor han tilretter diverse skriverier fra medlemmerne
At han desuden har tid til, vederlagsfrit, at hjælpe den mentalt svage Bendt Ballegård Knudsen med ikke at falde helt igennem, fortæller kun alt for godt om hans store hjerte for de svageste af vore medborgere.
Det er muligt dit navne idol betterwisser har problemer med stavningen, men hvem har ikke dét ?
Til gengæld har han en enorm viden om jagt og jagthunde, samt om våben.
Hvis du ellers kan få Bendt Ballegård Knudsens tilladelse til at hjælpe andre end ham, tror jeg bestemt det vil blive taget imod med stor glæde.

Bedste hilsner
Øjenvidnet4
MULTI-X²
Højen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-11-10 22:06

Det er muligt dit navne idol betterwisser har problemer med stavningen, men hvem har ikke dét ?

Alligevel er der forskel på fisk

Øjenvidne kan du ikke høve hvor hult du selv lyder.....????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-11-10 22:14

--------------------------------------------------------------------------------
Kære stavekontrol - alias Tonganeser.

Hvorfor retter du ikke betterwissers stavefejl?
Der er ellers mange at tage fat på.

Det skrev BK (Birte kromann??)

Tjae - det er fordi der ingen retfærdighed er til i denne elendige verden; også fordi Bent Ballegaard er et dumt, ondskabsfuldt og løgnagtigt møgdyr.

Håber svaret er OK.

Mvh.
Tonganeseren
Har ædt for meget lagkage

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-11-10 06:10

Knudsen den erkendelse du er nået til angående fisk er helt korrekt.

I tilfælde af en reinkarnation, vil det mest nærliggende for dig, nok være at genopstå som nedenstående link, det skal bemærkes at du så vil være den første, som vil føde æg, da forsynet nok vil tage hensyn til din indre Bajutdrøm, så du bliver en hunfisk. Sidste billede er mest korrekt, dog før du fik nyt spisestel.

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1020&bih=527&rlz=1R2SUNC_daDK365&q=havkat&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1f107045456c3a40

Modsat vil jeg nok genopstå som denne formel 1 fisk.

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1020&bih=527&rlz=1R2SUNC_daDK365&q=sejlfisk&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1f107045456c3a40

Din gode ven RH Canon Balls, ( som han næppe har set i en årrække ) vil nok være i denne kategori.

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1020&bih=527&rlz=1R2SUNC_daDK365&q=kuglefisk&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1f107045456c3a40.

God dag
Mvh
Bw
Multi-X fisker i oprørte vande

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-11-10 06:18

"Den som laver meget, vil begå fejl " frit fortolket ordsprog. Dette beklager jeg meget overfor Besser Klown, men ingen regel uden undtagelser, jeg kan sgu ikke slå Bajut Knudsen på hans fortrungne bogstaverings form , selv om jeg har forsøgt med en palør.

MVh
BW
Multi-X bogstaveligt talt

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-11-10 08:47

Lille enfoldige VomBent, alias Ballehof, alias Balledoof etc., etc. ..........

Naturligvis kan jeg ikke svare dig på dette:"Øjenvidne kan du ikke høve hvor hult du selv lyder.....????????????????????????????"

Hvad betyder ordet "høve" ??? Så længe jeg ikke kender svaret fra dig, er jeg ude af stand til at svare !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Fra HOVE

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-11-10 09:27

Kære Einar Skjælvertamp.

Kommentar
Fra : Skjælvertamp
Dato : 10-11-10 13:33
--------------------------------------------------------------------------------
Nu syns jeg det går for vit. er det virkli sant de skriver om dig Bent Ballegaard. ingen kan da vær så slemme eller ?
kan nogen fortæl vhordan man komme ud af program. tak for hjælp.

venlig hilsen
Einar Skjælvertamp
--------------------------

Skal det forståes således, at du ønsker tråden afsluttet ? Hvis det er tilfældet, gør du følgende:
1. Du skal logge dig ind på normal vis
2. Dernæst skal du vælge et af de indlæg som du synes dækker din mening, ved at trykke på accept
Så skulle tingene gå af sig selv - hvis der er andet vi kan være behjælpelige med, må du endelig sige til. Så er jeg sikker på, at et eller andet behjertet menneske vil forsøge at hjælpe dig.

De bedste hilsner
Provsten1
Multi-X
Tappernøje

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 11-11-10 11:11

Den som laver meget, vil begå fejl " frit fortolket ordsprog. Dette beklager jeg meget overfor Besser Klown, men ingen regel uden undtagelser, jeg kan sgu ikke slå Bajut Knudsen på hans fortrungne bogstaverings form , selv om jeg har forsøgt med en palør.

Babuuu babuuuu.....HVIIIIIN. betterwisser, hvad er fortrungne?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-11-10 11:16

Er tråden ikke ved at være lidt...........

Godkendelse af svar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 11-11-10 12:14

Tak for svaret Provsten1.

og tak for hjælp. du virker fornuftik og hjælbsom.
det er skuffet over så meget ufred, men jeg er jo en gammel narre, så

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-11-10 12:21

Kære Skjælvertamp

Tak for point og tak for de pæne ord.
Jeg er enig med dig i, at tingene er kørt for langt ud - har ikke noget imod lidt godmodigt drilleri, dog kan jeg godt tænde af over for løgnhalsen bb1, som desværre er helt og aldeles uden for pædagogisk rækkevidde.

Med venlig hilsen
Provsten1