/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Jeg keder mig :-)
Fra : Klumme
Vist : 1116 gange
500 point
Dato : 03-11-10 15:03

Jeg kedede mig og skulle de klaphatte lige ha een over snuden. Men men...De er pisligeglade.....hvis de overhovedet ser det. Tror det ikke.

Citat
stm@stm.dk,
fm@fm.dk,
udenrigsministeren@um.dk,
bm@bm.dk
dato    3. nov. 2010 14.46
emne   Jeg glæder mig usigeligt
sendt af   gmail.com
skjul detaljer 14.46 (20 minutter siden)

Kære Stats, Finans, Udenrigs & Beskæftigelsesminister.

Hvor jeg dog glæder mig usigeligt til næste valg, hvor jeg skal se jer 100 % selvforskyldt forsvinde fra de ministerposter, som speciel I 4 ministre på jeres arrogante, ydmygende, nedladende og ikke mindst løgnagtige facon, i den grad har misbrugt og vanæret. I har som sjældent set i dansk politik, i den grad sjoflet de syge - de arbejdsløse, førtidspennsionister og andre forsvarsløse og svage grupper i vores samfund. Hvor må du have det skidt Lars Løkke Rasmussen,....eller rettere du BURDE have det skidt med, at du har taget så meget fejl af dine partikammerater og det totale vådeskud Lene Espersen

Sjovt......jeg har tidligere stemt venstre, men hvor kan man dog tage grueligt fejl af mennesker, der beskæftiger sig med politik som levebrød.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 510 point
Dato : 03-11-10 15:44

Hej Klumme!
Citat
Men men...De er pisligeglade.....hvis de overhovedet ser det. Tror det ikke.

Netop...... Jeg prøvede for et par år siden,lidt af det samme.Sendte en "røvfuld" ind til de fleste partier. Skal indrømme at jeg "smurte" tyk på.Ikke mindst hos De Radikale.
Gæt hvem jeg fik den eneste svar fra: Niels Helveg Petersen. Han sendte mig en meget venlig mail.
Selvom jeg faktisk havde svinet ham til. Og selvom jeg ikke har meget til overs,for De Radikale,viser det dog en vis format.Men han er jo også en gammel og dreven politiker.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 16:03

Jeg regner heller ikke med at de læser mailen og hvis....så sker der ikke mere. Men pyt, så kom jeg af med 100 gr. galde loool

Men det er da utroligt.....jager du en kæp Christiansborg og vrikker den lidt rundt, så kommer der straks en grim lugt. Jer ved ikke om det er mig, som er mere obs for tiden, men jeg synes det vrimler med halv og helrådne sager foruden løgne og fortielser. Det har været slemt på det sidste. Regeringen lider vel af metaltræthed og deraf manglende initiativ og klarsyn. Pokkers er det bare....hvem skal ind i stedet for - Der er ingen jeg helhjertet kan give min stemme - og det leder jo til sofaafstemning - ikke godt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 16:17

Og nu vi er ved det:

Jeg har skam også prøvet at SMS`er,med Uffe "Ellervild".Men ham har jeg nu ikke meget respekt for længere.(Endnu mindre for hans datter).Efter min mening,har han udviklet sig til at være en slags "Godfather",der fra sit skjul,kommer med mere eller mindre "bevingede" råd om "dette og hint".Han kan jo udtale sig idag,fuldstændig "gratis".Nok mest for at vi stadigvæk,skal huske ham.
Jeg mener nu ikke han nogensinde,blev den "store statsmand",selvom han var god til at bringe sig selv i centrum.

Jojo,jeg har skam været "i",med den finere klasse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 16:20

Er I da virkelig så "naive" at I tror en anden regering kunne gøre nogen forskel...

UANSET hvem der sidder bliver "tegnebogen" jo ikke større - og "smider" man alle de rige ud skal de arbejdsløse jo betale gildet af understøttelsen (arbejdspladsen har "vi" lukket"

Vi lever i forvejen i OVERFLOD og er ALT for forvente

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-11-10 16:21

Citat
Men pyt, så kom jeg af med 100 gr. galde

Godt gået Klumme...håber du fik det bedre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 16:29

Citat
Er I da virkelig så "naive" at I tror en anden regering kunne gøre nogen forskel

Naiv....sikkert refi, men lige på det punkt synes jeg netop, at jeg gav udtryk for et vist klarsyn.

Citat
Pokkers er det bare....hvem skal ind i stedet for - Der er ingen jeg helhjertet kan give min stemme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 16:31

Uffes datter....En opblæst fardatter fra Hellerup

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 16:36

Citat
Men det er da utroligt.....jager du en kæp Christiansborg og vrikker den lidt rundt, så kommer der straks en grim lugt. Jer ved ikke om det er mig, som er mere obs for tiden, men jeg synes det vrimler med halv og helrådne sager foruden løgne og fortielser. Det har været slemt på det sidste. Regeringen lider vel af metaltræthed og deraf manglende initiativ og klarsyn. Pokkers er det bare....hvem skal ind i stedet for - Der er ingen jeg helhjertet kan give min stemme - og det leder jo til sofaafstemning - ikke godt.

Det er fanneme uhyggeligt,du.
Tænker på samme måde.Mellem os to (secret) har jeg nok altid været borgerlig.
Men efterhånden,har jeg indtryk af at der er brug for en hel fejemaskine.... og en mega stor gulvtæppe.
Jeg ved heller ikke hvem der skal stemmes på,til næste valg.Det bliver nok "Focus" partiet.
De kommer aldrig til at gøre "stor skade".
Heldigvis,har vi en god sofa.........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 16:37

Citat
Der er ingen jeg helhjertet kan give min stemme

Så bliv "sofavælger" - det gør det også nemmere at "brokke" sig uanset hvem der sidder

Vi kommer ikke udenom at "lefle" for de rige - ellers er der INGEN arbejdspladser....

Og jeg gider sgu ikke så "gulerødder" og køre på "marked" hver dag

Derfor er arbejdet med ulandene også så besværligt - lader vi ikke de "store" tjene penge der, ja så er der heller ingen der starter der, og så er vi tilbage i arbejdspladser....

Vi er simpelthen blevet så snotforkælede og vi snart forlanger en til at tørre os i rø... fordi det gør ondt i armen...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 16:44

Citat
vi snart forlanger en til at tørre os i rø... fordi det gør ondt i armen...
Ja, men du må påregne en vis egenbetaling for at tilskynde din arm til at blive rask - og for den pris kan du jo få en hel polak loool Hvorfor så nøjes med en stresset kommunal hjemmehjælper, der sikkert på grund af fagforeningen, kun må tørre dig 2 gange mellem prutskålene selvom 3 måske er nødvendigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-10 17:01

En sofavælger fraskriver sig automatisk retten til at brokke sig, som sofavælger er man jo ligeglad og forsøger ikke at påvirke den politik som føres i landet og man kan altså heller ikke brokke sig over noget man er ligeglad med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 17:06

Så sæt et kryds ved dem allesammen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 17:07

Jamen,jeg vil da gi`dig ret langt hen ad vejen,refi.
Citat
Vi er simpelthen blevet så snotforkælede og vi snart forlanger en til at tørre os i rø... fordi det gør ondt i armen...

Når jeg tænker tilbage på min barndom,sidst i fyrrene og halvtredserne.(Er den ælste af 4 piger,4 drenge).Opvokset på et lille husmandssted.Far kørte mælk,ugens syv dage.Mureroppasser ugens seks dage.Fire køer,to grisesøer og to heste.Som en tilskud til føden.Jeg erindrer at man var ude i hønsehuset (inden købmandsbesøg) for at se om der skulle være en halv snes æg.Så kunne der jo laves en byttehandel,til lidt varer.
Men jeg mener nu ikke det er politikere,der skal ha`æren for nutidens velstand.
Det skal derimod,dem der er 90 år idag.De har knoklet,for dette vi har opnået idag.
Selvfølgeligt også parret med en stigende rigdom,i hele den vestlige verden,de sidste 50/60 år.

Se,det var jo næsten hele min livshistorie.Det var nu ikke meningen,den skulle fortælles her.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 17:18

Men lad mig lige fortsætte i det "nostalgiske hjørne": Er mega stolt,af mine (desværre afdøde) forældrer. Og hele denne generation.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:20

Citat
Jeg kedede mig

Ja... TRO på det !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:23

Ps. Mosebaek -> Tak for de 'pæne ord' om 'De radikale'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 18:28

Ja undskyld Klumme,men jeg håber ikke at have "afsporet",din tråd.Med mine udgydelser.
Det er bare så dejlig at "få luft",engang imellem.
Der er sku`ikke meget mandsmod tilbage i nutidens politikere.Det eneste det drejer sig om,er at få sig "møvet" ind til det store "tag selv bord".Det samme gælder for mange af vores lokale "politikere".
Dagligt læser man om borgmestere og udvalgs medlemmer,der bryder hjernen med "spareplaner".
Men er de på "turne" og i daglig virke,er der sku ingen "smalle" steder.Skatteyderne betaler.Og det er uanset politisk observans.
Derfor smerter det mig også,at vi netop i vores område,har mistet en poltiker,som jeg vil kalde en hædersmand.(Endda en socialdemokrat) (Har selv stempt på ham).Meget vellidt i lokal-området.Nemlig

EGON PLEJDRUP POULSEN.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 03-11-10 18:28

Jeg giver Mosebaek ret det der de "gamle" der har skabt det fundament de "unge" står på, men de har også glemt at oplære de "unge" i ret at rimelig levevis -- dermed ikke sagt at vi skal tilbage til de gamle forhold - man må lære at sætte tæreing efter næring og glæde os over det lidt eksta der følger med.
Jeg er også MEGET STOLT af mine forældre -- de har gjort det godt, men måtte også lide for det.
Jeg tor ikke de tænkte så meget over levemåden, men glædede sig over de godet stunder der var

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:32

..og mig bekendt var de som 'byggede' dette 'velfærdssamfund' ..engang i de 'glade' tressere ..ik' også de, som gældsatte de næste 2 generationer ..eller hyr?

..og NU?

Hvor meget er det lige, at den siddene borgerlige regering har tilført statsfinanserne?
Vente et solidt overskud til ...øehhh.

...var det ik' MINUS 40 milliarder på budgettet? (Hvem sagde; ufinansieret? ..sidst, ved en tidliger finanslov der handlede om skattelettelser?)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:34

Jeg ka' næsten ik' få luft !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-10 18:37

Det "begyndte" at gå galt, da de ville have akademikere istedet for den almindelige borger til at sidde i Folketinget.

En tidligere kæreste og hans kone var med i "Luksusfælden". Min mor kunne ikke forstå, at det kunne komme så langt ud - han har jo en stor uddannelse, så han burde kunne tænke fornuftigt.

Min reaktion:

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 18:37

Nej da mosebaek....du har ikke afsporet noget. Men der er en anden, som åbenbart ikke kan dy sig for at øffe lidt uvedkommende. Men kan den ikke nære sig, så er det bare ud af kapellet. Ytringsfrihed......det vil jeg skrupskide på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:40

Citat
Ytringsfrihed......det vil jeg skrupskide på

Klart !!! Det er jo et stort BLÅLYS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:42

Tag det nu ikke ilde op: Jeg følger skam med stor intereesse jeres begavede indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 18:44

Citat
Jeg tor ikke de tænkte så meget over levemåden, men glædede sig over de godet stunder der var

Helt enig anuarak.De "fangede" de (få) lyspunkter der var,og glædede sig over disse.
Idag er verden fuld af misundelse og vrede.Har "vi" ikke penge,optjent på ærlig vis,laver vi sku`da bare nogle hjemmerøverier og deslige."Vi" skal sandelig også på diskoteker m.m. og føre os frem.

Nå,jeg ved godt det ikke ændrer en tøddel,at jeg sidder her og spiller hellig.
Men det "gi`r luft".

Klumme........ jeg klapper nu. Men det er "i".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-10 18:48

Luft og galde ...godt at man ka' gå på nettet (..hvor jeg voksede op; hed det nu: TOILET'et )
Bli' endelig ved. Det er svært underholdende. ...og så KEDER man sig jo ikke !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-11-10 18:53

Dit hadebrev er jo bare en lang række indskudte sætninger med negativt ladede og udokumenterede beskyldninger....Hvad havde du forestillet dig at de skulle svare på dette nonsens.

Skriv i stedet et konkret og velovervejet indlæg i ædru tilstand som måske kunne afstedkomme en smule respekt for dine synspunkter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 19:15

twiggy
Citat
Svar aldrig på spørgsmål du ingen kompetance har ellers har dette forum ingen værdi..
Pudsigt du ofte ikke kan finde ud af at følge din egen gyldne regel. Men så må du jo bare fise af BAJ BAJ

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 19:16

Hrr.Formand! Må jeg få ordet,for en kort bemærkning.
Jeg tror simpelthen at MOLOKYLE,er for ung til at forstå den danske politiske virkelighed for årtier siden:
Citat
..og mig bekendt var de som 'byggede' dette 'velfærdssamfund' ..engang i de 'glade' tressere ..ik' også de, som gældsatte de næste 2 generationer ..eller hyr?

Det er jo nok ikke disse herrer,han tænker på:
Hans Hedtoft 30-9-53 til 1-2-55.
H.C.Hansen 1-2-55 til 21-2-60.
Viggo Kampmann 21-2-60 til 3-9-62.
Jens Otto Krag 3-9-62 til 2-2-68.
Hilmar Baunsgård 2-2-68 til 11-10-71.
Jens Otto Krag 11-10-71 til 5-10-72.
Anker Jørgensen 5-10-72 til 19-12-73.

Med undtagelse af Hilmar Baunsgård (halv borgerlig regering) pantsatte resten af flokken,Danmark i stor stil.Helt rigtig MOLOKYLE.H.C.Hansen gjorde det dog med stil.Var en meget sympatisk statsminister.Resten af flokken var mere eller mindre sexgale alkoholister.(Dog untaget Anker og Hilmar).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 19:17

og ham den radikale klaphat gider jeg heller ikke. BAJ BAJ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 19:30

Glem det mosebaek. Ham den hash+FF hjerneskadede fatter ikke så meget efter adskillige års massivt misbrug

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-11-10 22:13

Jooohhh..... vi har det sku godt.Har lige hentet 2 kasser SPAR pilsner à 50 kr.
Nok ca.samme pris som i 1970.

Er ved at gennemgå vores betalingsservice.Ikke munter læsning,men dog stadig overskud.

Meget værre er det,at jeg prøver at ta`mig sammen til at skulle sige farvel,til en meget nært-stående ven.Vi har virkelig haft en dejlig samliv.Delt glæder og sorger hen ad den snørklede vej.
I otte år har mit hjerte banket,hver en dag,når jeg åbnede hende og gled stille og rolig ind i hende.
Men intet varer evigt.Nu er hun bare en gammel afdanket tøs.Så jeg må ud at finde en ny ledsager til livets lange landevej.
Med andre ord: Min kære Opel Vectra B.Født 1997 og har travet 361.000 km.,skal nok snart gå alt kødets gang.Af alle disse kilometre,hvor hun har behaget sin herre,har jeg været med (og ejet hende) de 280.000 km.
Så i fatter jo nok,at det er med stor vemod,jeg føler afskedens time er nær.
Så jeg må ud at lede efter en ny "dame",med lynet på bagklappen.Kun det bedste er godtnok.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-10 22:27

Født 1997.....altså 13 år..sig mig er du pædofil
PØJ PØJ... der er masser af unge damer med lyn på bagsmækken til en fornuftig pris. Har erfaret at brugte biler er væsentlig billigere her i Vesthimmerland end eksempelvis København.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 04-11-10 13:14

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-11-10 19:40

Selvtak Klumme!!!!

Nu gav Kandu lige los for mails igen. De kommer i klumper.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 04-11-10 20:10

Præcis hr. Mosebaek:
Citat
Det er jo nok ikke disse herrer,han tænker på:

Hans Hedtoft 30-9-53 til 1-2-55.
H.C.Hansen 1-2-55 til 21-2-60.
Viggo Kampmann 21-2-60 til 3-9-62.
Jens Otto Krag 3-9-62 til 2-2-68.
Hilmar Baunsgård 2-2-68 til 11-10-71.
Jens Otto Krag 11-10-71 til 5-10-72.
Anker Jørgensen 5-10-72 til 19-12-73.

Jo; det ER ALSÅ !!!

..og netop også præcis derfor mener jeg, at den 'forrige' generations nonsens om:
At VI har "skabt/opbygget" velfærds samfundet
..og, at det er 'forældre-gennerationen' VI ska' takke velfæren for?

Dette klinger i dén grad; hult i mine øren.

Måske DERFOR ...jeg sku' BLACKLISTES som </MOLOKYLE>?
Føj... der 'lugter' ram't hér
Moderator

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 04-11-10 20:11

..og mere : FY for FA'N !!!

Moderator

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-11-10 20:17

Hjerneskaden er uoprettelig.... Baj Baj moderator ( utroligt der kan være så stort et mindreværdskompleks i så lille en gnom loool)

Kommentar
Fra : important

Dato : 04-11-10 20:21

JEG holdt også MEGET af Hilmar Baunsgaard
..alene 'navnet'
http://da.wikipedia.org/wiki/Hilmar_Baunsgaard
..også: </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : important

Dato : 04-11-10 20:22

Forget IT ..ram2.. du ER og Bli'R ...???

Øeh... for tynd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-11-10 20:23

Grunden til at du blir smidt ud er fordi du aldrig kan deltage uden at opføre dig intrigant og dumt som snot...og så gider jeg ikke være i stue med dig. - Jeg trives ikke med klogskidende misbrugere

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-11-10 14:48

Man kan da ikke forvente andet, når det danske folk stemmer efter om man kan lie en person og glemmer at det er politik det går ud på, vi er begyndt at tænke som bla: amrikanerne som glemmer at det kommer til at gå ud over mennesker hver gang, når en klovn som Anders Salomunsen kan få så stor tilslutning på ingenting, hov har vi ikke set det før nå jo Fremskridtspartiet.
Skån danskerne for flere idioter.
TAK.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 17:53

Citat
Skån danskerne for flere idioter.

Pudsigt det skulle komme fra dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.kandu.dk/spg151558.aspx