/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Winbar
Fra : ferik
Vist : 623 gange
500 point
Dato : 01-11-10 13:40

jeg har i flere år kørt med winbar 1.2.95
med stor glæde
på den nye bærbare viser den Memory forkert, jeg har 4GB Ram på computeren
Win 7
Winbar viser kun 2047 MB, og forbrug på konstant på over 1700 MB
jeg har scannet med næsten alt muligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-10 13:50

Kender ikke til Winbar ,
..men da det er et sourceforge.net project, vil du måske med fordel kunne benytte dig af DTU's supportline:

http://www.winbar.dtu.dk/Support/Winbar-Support.aspx
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 14:29

WinBar 1.2.95 Setup.exe
winbar kan hentes her

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-11-10 17:08

Det var måske en idé at holde sine programmer opdateret?! bare en tanke, men hent den nyeste version på enten www.winbar.nl eller http://sourceforge.net/projects/winbar/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 19:08

kennybear
både før og efter dit indlæg, har jeg prøvet at opdatere,
det er ikke lykkedes

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-11-10 19:14

okay ferik, det lyder yderst mystisk, for der burde ikke være noget til hinter for at køre den seneste version på win7. vil du ikke prøve at følge mig igennem skridt for skridt hvad du har gjort siden jeg skrev indlægget? måske det trigger noget i hovedet på mig.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 19:38

den gamle winbar fylder ca. 325 KB
2.0.1x 86 fylder ca. 278 KB
jeg syntes at det lyder lidt underlig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 19:45

Den er go' nok, det fylder 265kb, det ser så'n ud
http://peecee.dk/upload/view/273281

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 19:53

Klaudi
hvordan er det lige jeg henter den
hilsen Erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 19:57

På det link som kennybear kom med http://sourceforge.net/projects/winbar/

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-11-10 20:03

ferik, nu har jeg lige prøvet at installere den på min vista (som på kerne niveau er næsten identisk med win7) og den kører altså uden nogen form for problemer, måske du skal prøve at højre klikke på installations filen og vælge kør som administrator, du kan også prøve at gøre det på genvejen til programmer inden du prøver det andet. nogle gange er win7 lidt kræsen med hvad den vil lade køre fuldt ud, også selvom man har en administrator konto man er logget ind på.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 20:06

? kan problebet være at jeg kører
Internet Explore 9

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 20:10

når jeg installere winbar, kan jeg ikke få mere 2 ikoner frem
jeg har afinstalleret flere gange

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 20:13

Du skal konfigurere den før der vises noget, og jeg tror ikke det har noget med IE9 at gøre...

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-11-10 20:15

har du valgt både system pakken og multimedie pakken inde i indstillingerne af winbar?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 20:17

jeg får ikke nogen mulighed for at konfigure
jeg har lagt den gamle version masse af gange, og kender fremgangsmåden

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 20:20

"har du valgt både system pakken og multimedie pakken inde i indstillingerne af winbar"
? hvordan gør jeg det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 20:37
Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-11-10 20:54

klaudi har fundet et ret godt link med en lille video der viser hvordan du gør

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-11-10 20:54

jeg vil se mere på imorgen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-10 18:20

Nu har jeg installeret det på min win 7, det virker fint, ingen problemer...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-11-10 18:26

det kører 100 % her
jeg har gæster og lukker senere
tak for hjælpen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-10 19:53

Jeg vil ..i al beskedenhed, mene: Du bør afinstallererer Winbar ..for nuværende !
Altså: Ind i Kontrolpanelet og vælg : Tilføj eller fjern programmer.
Find og FJERN: Winbar ..version ..what ever?

..eller ENDNU bedre:

Fjern; Winbar med...

Revouninstaller: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
..og gi' den den HELT STORE TUR
Der efter? GENSTART ..eller endnu bedre: LUK ..og GENSTART din computer.
NU... gen-installerer du Winbar ..herfra: http://sourceforge.net/projects/winbar/
Prøv det...
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-11-10 21:04

jeg kan ikke få DU metei til at vrke
hvilke flueben ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-11-10 15:00

ved det netkort du har i pc'en

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 05-11-10 17:31

Gå i Enhedshåndtering, der kan du se hvad netkortet hedder
http://peecee.dk/upload/view/273762

og her i WinBar
http://peecee.dk/upload/view/273763

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-11-10 19:56

tak til Klaudi
nu kører det hele vist
jeg prøver en dagstid

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 07-11-10 12:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-10 12:25

Velbekommen