/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Konepasning
Fra : Heidi-Ho
Vist : 2264 gange
20 point
Dato : 31-10-10 12:42

Kære jagtkammerater.

Ja indrømmet, jeg ved, det er svært for manden altid at at ha' en eller anden undskyldning for at drage på jagt - ofte hver weekend i jagtsæsonen. De søde væsner har det jo med at beklage sig over, at de bliver forsømt fordi I kommer træt hjem efter en lang jagtdag.

Kære medjægere, fortvivl ej, hjælpen er nærmere end I tror.
Jeg skal nok hjælpe Jer. Kontakt nedenstående - og skrub så endelig på jagt og overlad trygt pasningen af konen til mig.

http://www.konepasning.dk/

Mvh.
HH.
http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CDcQtwIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.metacafe.com%2Fwatch%2F1126917%2Fje_taime%2F&ei=f1fNTIu-CouUOqzIpNsB&usg=AFQjCNENzT-qPnxr2ce5Y420UUVMAXzsCg

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-10 13:33

Jeg er enig, alle mændene skal på jagt i 3 dage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-10 14:30

Nåda - så fandt i min hjemmeside.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-10 14:49

Det er nytænkning Eyvind, eller måske ikke alligevel.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-10 15:06
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-10 16:20

katekismus - du tager helt fejl, det er jo ikke kærlighed - kun pasning. (Ladysitting)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-10 17:13

Ok ok forkert link

Ja, Eyvind - så er du tjekket
http://www.flirting.no/Profiles/Profil/2163693/Salsatrold/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-10 18:11

Hva`mæ`om nogen tænkte på lidt "hjemme-service",til os mænd.

Den her,http://www.konepasning.dk/ har ikke den store interesse.

Lidt mere i stil med:http://www.andrea-berg.de/

Tillige synger hun som en drøm.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-10 18:31

Ok - men det er ikke et nyere billede.

Ok Mosebaek - hvis det er dig ligemeget så snupper jeg lige den lækre BSA Lightning rocket, for den har hun da ikke tid til at køre på, når hun skal passe dig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-10 18:57

Citat
BSA Lightning rocket

OK,jeg har ikke meget forstand på motorcykler.Kan dog tydeligt huske BSA.
Var der ikke også een der hed Golden Flash,eller Golden Star??? Kan godt genkende symbolet,på siden af tanken. Det var dog ikke det første,jeg fik øje på.

Hun er ikke bare køn,(Kan det ses at hun er midt i fyrrene idag)(måske ældre billede) men også dygtig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-10 19:29

Jo der var også de to du nævner. BSA Lightning rocket clubman med kåbe var den hurtigste 190 km.
Det var den sidste jeg fik lov til at køre på (160 ind af Kongevejen) så blev der nedlagt forbud af min hustru (der var ikke noget der hed konepasning dengang).

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-10 20:07

BSA goldenflash havde min far og vi kørte Danmark tyndt på den, ungerne vi sag i sidevogn og telt og køkkengrej var i spidsen af sidevognem. Resten i stor kasse på bagebægeren af sidevognen. Skønne ture Danmark rundt.

Men det var en sidebemærkning.

Jeg går helt og holdent ind for Heidi-Hos henvisning til "konepasning".

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-10-10 21:47

Der kan man bare se. Mage til uselviskhed skal man lede længe efter. Smukt initiativ. Men, men og 10 x men. Jeg har aldrig forstået hvordan en mullah kan holde det ud - rent mentalt - med 10 - 20 koner i kassen. Evig splid og spetakel. Tænk på hvad en enkelt kone kan volde af kvaler! Uhadada.
Næh, hvis de kære quinder bare har noget at rive i, så kan man sagtens tage på jagt eller ud på havet. Rive i - skrev jeg. Her mener jeg naturligvis fliselægning, kløvning af brændeknuder, rengøring af tagrender og alt det praktiske.
Når man så kommer hjem fra jagten, er hun så træt, at der bliver masser af tid på at se fobold og klargøre jagtvåben etc. .

Mvh.
Tonganeseren
Multi-x Teamet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-10-10 22:31

at der bliver masser af tid på at se fobold

Hvordan fanden er det da stavekontrollen Tombaneseren udtrykker sig – hvad mener `nen???????????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-10 23:19

Tonganeser

Eller hun har haft besøg? Så har du fred den næste uge.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 00:02

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-10-10 22:31

--------------------------------------------------------------------------------
at der bliver masser af tid på at se fobold

Hvor er det dog dejligt at se BajutBent på rette vej. Hjertelig tillykke - gamle jas. Men ser du, Bajut, jeg har været sammen med nogle fynske venner - og de har det jo med at fla`e ud på d`erne.

Hæng på - gamle dreng, for god ordens skyld vil jeg fremover indflette en fejl i indlæggene. Du får så POING for fundne fejl. Vi afvikler forløbet over 1 år. Det her er aktiv indlæring, så det batter.

Mvh.

Tonganeseren
Multi-X Gruppen

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-11-10 13:12

Tak for svaret granner01.

Jeg må hellere lukke tråden - det vælter ind med bestillinger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-10 14:39

Skriv mig på til en gang når han skal ud.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-11-10 17:47

aftale..