/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE MOSEBAEK.
Fra : piaskov
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 25-10-10 11:13

Med dagen her fra Falster hvor skinner fra en skyfri himmel.
Håber du for en rigtig god dag.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-10-10 11:29

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-10-10 11:34

På Fyn er vejret også flot, tillykke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-10 12:35

Meget stort tillykke og tak fra Albertslund, her skinner solen fra en skyfri himmel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-10 13:00

STORT tillykke med føs'dagen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-10 16:31

HIP HIP Hurrah , tillykke med dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-10 20:32

og fem fra mig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-10-10 20:37

Stort tillykke med fødselsdagen, - jeg nåede ikke at opleve det gode vejr på Fyn idag, men tilgengæld skinnede solen i København

Håber du har haft en god dag

mvh Smuller54

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-10 20:51

Hej allesammen! Jeg synes såmænd,kandu kører noget "sindig",her i aften.
På den anden side,farten er måske afpasset til MIN alder.

Hjertelig tak til jer,der har sendt mig en hilsen.Det rører mit gamle hjerte.Ja den er jo efterhånden gået hen og blevet 68 år.Flere har dog sagt idag,at jeg grangiveligt ligner een på 67.
Så jeg er jo meget stolt.
Jo,som sagt er jeg glad for jeres lykønsker,men selv er jeg ikke god til dette,overfor andre.
Og med skam at melde,er det egentlig med vilje:
Jeg er simpelthen bange for at lykønske nogle,og så glemme andre.DERFOR.

Mange tak,ikke mindst til piaskov,for oprettelse af denne tråd.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-10-10 21:32

God aften Mosebaek

fra mig osse

Kærlig hilsen fra Kirstine

Og ja, Kandu er dæleme langsom i øjeblikket og .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-10 21:45

stort TILLYKKE med fødselsdagen

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-10 22:00

Tak for svaret Mosebaek.
Citat
Mange tak,ikke mindst til piaskov,for oprettelse af denne tråd.

Det manglede da bare andet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-10-10 22:15

Også tak til jer,: Majormajor og o.v.n.
Det er jo jer KANDU`er,der er med til at "holde mig ung".
Man må jo prøve på at holde hjernecellerne igang,hvis man vil begå sig,her på Kandu.

Med hensyn til vejret:Her i Thy,har det været rimelig moderat,idag.Men var i Haverslev(halvvejen,faderen kørte modsat halvvejen) for at aflevere vores barnebarn.Og på vejen var der glat,med rim på rabatterne.Så vi tog det stille og rolig hjemad.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-10-10 22:19

Tak skal du ha`Pia. Flot gestus.

VH.Mosebaek.