/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tag 2 betal for 1
Fra : Klumme
Vist : 727 gange
20 point
Dato : 25-10-10 09:25

Tip til interesserede

Citat
Er du hurtig og smart kan du få fri 42 dage i 2011 ved kun af afholde 21 dages ferie.

Kalenderåret 2011 giver feriehungrende danskere en slags 'dobbelt op' på ferie.
Ved at være tidligt ude, kan du aftale med chefen at tage 42 sammenhængende feriedage, men kun betale for 21.

Første lange sammenhængende ferieperiode er fra lørdag den 16. april til søndag den 1.maj, hvor du velsignet af skærtorsdag og langfredag får 16 sammenhængende fridage, men kun betaler for otte feriedage.

Næste gang det svarer sig at tage fri er: fra fyraften fredag den 27. maj for først at vende tilbage den 14. juni.

Kristi himmelfartsdag torsdag den 2. juni og 2. pinsedag mandag den 13. juni sikrer dig 17 dages fri ved kun at betale for 9 dage.

Endelig er der julen 2011, hvor juleaften er lørdag, 1. juledag søndag og 2. juledag mandag. Ved at tage fri tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, får du altså ni dages fri ved kun at betale for fire.

Og vupti, værsåartig: 42 dages fri for 21 feriedages pris.

http://tinyurl.com/344uzwu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-10 12:37

Det er dejligt at vide og så kan jeg gå og ærgre mig over at jeg er på efterløn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-10-10 13:34

LOOOOL Granner, din gamle skrubbe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-10 20:37

Å hva' så med maiii? Jeg er førtidspens.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-10 20:57

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-10-10 21:01

Tjaeee Hanne.....Den blir nok ikke nem at få igennem folketinget...

Betalt ferie til førtidspensionister...så kommer alle flexerne, efterlønnerne og kontanhjælpsmodtagerme jo osse rendende og vil ha, og med den menneskefjendske, arrogante, intrigante, nedværdigende, ydmygende, flabede, højrøvede, usympatiske, øretæveindbydende holdning, som henholdsvis den lille fede gnom til Claus Hjort Federiksen (da han var besk.minister) Inger Støjbjerg og Ellemanns lille darling m.fl lægger for dagen, vil man ikke risikere at nogen som har for lidt får lidt mere...så hellere sørge for, at de som har meget beviseligt får endnu mere Sorry...skal lige ud og brække mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-10 21:19

Citat
Sorry...skal lige ud og brække mig

Ta' mig med - min papirkurv kan ikke tåle den slags udfoldelser..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-10-10 21:31

En papirkurv er til papir...et askebæger er til aske og en brækpose til...... og kommunekemi er til selvfede, menneskefjendske, arrogante, intrigante, nedværdigende, ydmygende, flabede, højrøvede, usympatiske, øretæveindbydende politikere og sån er det hele vejen igennem. Hvor svært kan det være??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-10 21:49

...jeg så også Olsen Banden i lørdags...

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 28-10-10 13:35

Oh jeg er enig med Klumme, magen til højrefolk skal man slet ikke lede efter.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-10 18:27

Er kopieret til kollegerne

Håber nogle gemmer lidt rest ferie indtil 1. maj- ( medmindre arbejdsgiver lukker og slukker i julen, ellers har vi ikke så meget restferie )

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 05-11-10 02:04

Hvad med os der arbejder i weekends og på helligdage?. Får vi overhovedet noget ferie????

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 12-11-10 12:56

Tak fordi du er enig med mig granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-10 13:41

Takker og bukker, men en gang sociel bevidst altid social bevidst. Og alt til højre for midten har jeg ALDRIG haft fidus til.