/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Find 5 fejl
Fra : o.v.n.
Vist : 801 gange
50 point
Dato : 24-10-10 10:55

Allerførst vil jeg understrege jeg er ikke fejlfri ! men der kommer engang imellem indlæg her på siden som er helt hen i vejret, her et eksempel fra i aftes hvor jeg næsten fik kaffen galt i halsen
Citat
Mit yngste barnebarn på 6 år har sit eget logind på min maskine og kors hvor hun skøjter rundt på nettet, godt beskyttet af antivirus og spamfilter og med hyppige virusscan.
Den lader jeg stå et øjeblik mens i spekulerer over hvad der er gået galt da forfatteren af indlægget lærte om computer sikkerhed, det er et bestemt ord jeg faldt over og som er fuldstændig malplaceret når vi snakker surf på internettet.

Nå ja i må også gerne finde steder hvor jeg har dummet mig der er nok at tage af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-10 11:16

Jammen jammen ovn:
Citat
Nå ja i må også gerne finde steder hvor jeg har dummet mig

Det ender bare med at blive opfattet som spam.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-10 11:20

Jeg fandt kun en fejl - det er at spørgsmålet er oprettet Hvad er de fire andre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-10 11:26

Ingen kritik af andre Kandu brugere, er det sådan at jeg skal forstå jeres indlæg
OK spørgsmålet bliver annuleret om lidt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-10 11:35

Er der præmierer at hente.

Ps. Mit indlæg har været i gennem stævekontrolen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-10 11:35

Citat
OK spørgsmålet bliver annuleret om lidt

God ide

Annuller spørgsmålet
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-10 11:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål