/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
print på hjemmeside
Fra : hightowernr1
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 23-10-10 19:37

Jeg sidder og laver min egen hjemmeside, er rimelig ny, på dette område. Jeg har lavet links mm. men kunne godt tænke mig at sætte et printer-icon på, så man kan printe eks. en opskrift jeg har sat på min ene side, hvordan mon man gør det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 19:55
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 19:59
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-10-10 20:09
Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 23-10-10 20:14

puhaa, det ser lidt svært ud....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-10 20:18

Mere enkelt bliver det nok ikke, indsæt denne kode på den side du vil have udskrevet

<input type="button" value="Print This Page" onClick="window.print()">
http://www.mediacollege.com/internet/javascript/page/print.html

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 23-10-10 20:20

hvor indsætter jeg koden?; som hyperlink, er bare total lost.sorry

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 20:27

Indsæt koden på den side du vil have udskrevet, hvis det er en online editor skal du nok lede efter "Vis HTML" koden, der burde du kunne sætte den ind.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 23-10-10 20:32

ahh, nu fattede jeg det
jeg satte et icon på siden, højre klikkede, valget indsæt hyperlink, og satte teksten derind...smart...var bare lidt langsom.. men tak for hjælpen. Klaudi

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 23-10-10 20:32

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 20:38

Velbekommen, du laver det altså selv i en HTML editor?