/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdagshyggetråd
Fra : Nordsted1
Vist : 1166 gange
100 point
Dato : 16-10-10 19:54

Er der nogle der har lyst, til lidt lørdagshyggesmalsnak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 19:56

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 20:05

Super nice Nordsted, den er jeg med på

Måske nogen kunne hjælpe med at finde:

Hvorfor faén ska ´det være så kedeligt med Jørgen Ryg ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-10-10 20:12

Hygge hygge, jeg må kigge i arkivet.
Smoke rings med Glenn Gray kan jeg ikke finde i den version
der svarer til min lp plade.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 20:19

Velkommen på linjen Teil

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-10-10 20:36

humm... sidder her i sofahjørnet med den bærbare og 2 hunde i sofaen. Manden ved min side sidder og ser tv. Ren afslapning
God lørdag aften til alle hyggeprinser og -prinsesser

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-10-10 20:39

Tak Nordsted1

Il divo har vi ikke set så meget til, så de må synge lidt for os.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 20:41

Jeg ved ikke om jeg synes dyrerne her er hyggelige i aften.

Det er som om, at de ikke rigtig accepterer, at jeg sidder ved putteren.

Måske jeg skulle gøre som dig pifo, sætte mig i sofaen istedet.

Jeg har siden jeg satte mig lukket hund og kat ud og ind- mindst 13 gange- den ene miaver og den anden kradser på døren, skiftevis for at få min opmærksomhed.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-10 20:41

Feststemning så det vil noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-10-10 20:45

Nu kalder kaffekanden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 20:48

Py ha, godt du kom tilbage Teil, jeg var lige ved at blive bange for at du var blevet arkiveret

Smuk musik du har fundet (og så ser de heller ikke værst ud, måske lidt unge, men skidt pyt)

Øv min pc lagger, (her jeg lige opdaget)efter jeg har fået ny pc, har jeg ikke fået lagt mit acceleratorprogram ind, det må jeg se at få gjort, så jeg ikke går glip af noget..

Smuller du må anskaffe dig en kanin i stedet, den "larmer" ikke, dvs det kan den godt når den sparker på døren og vil ind/ud

Også go' lørdagshygge til dig pifo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 20:48

Teil, ka du så tale pænt om din kone

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 20:49

Citat
Feststemning så det vil noget

Det må man sige. Dejlig musik

Men hva ´sagde han ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 20:52

Kalder konen for en kaffekande... hva' gir du

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 20:54

Citat
Kalder konen for en kaffekande... hva' gir du

Jeg mente hvad sagde han på videoen ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-10-10 20:58

altså - jeg er meget serøs her. Forsøger at svare på matematiske spørgsmål også - så min opmærksomhed er lidt svækket lige nu - sorry

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-10-10 21:17

så er jeg her igen - er I andre faldet fra?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 21:17

ok pifo.... tænkte nok man kunne "regne" med dig

PS er du blevet rask igen?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-10-10 21:22

jo tak, Nordsted. Sådan nogenlunde. Lider en del af hoste stadigvæk, og en mærkelig slatten-hed i kroppen. Er sgu træt hele tiden. Men nå ja, op på hesten igen. Jeg tror på tankens kraft. Så, jo. Jeg har det fint Tak fordi du spurgte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 21:22

Jamen Teil, først nu opdagede jeg at du også havde en video inde med folkemusik.. du rammer lige et ømt punkt--- utroligt at ikke alle danser med

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-10-10 21:23

Bemærkede lige at man ikke kan sende dig private indlæg? var ellers lige klar til lidt privat hygge-chat

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 21:23

Citat
er I andre faldet fra?

næh såmænd ikke, men jeg savner stadig min monolog med Jørgen Ryg, så jeg leder videre.

Den hedder nok mere noget med hvorfor fanden skal det være så surt ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 21:26

Så fandt jeg tilgengæld denne :

heller ikke dårlig

http://www.youtube.com/watch?v=HsJ2uQXHvUU

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 21:27

Lige en Hamborg Sekstur (ikke noget uartigt)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 21:32

Ha ha smuller den er også go' , jeg har godt nok ikke hørt den helt færdig, men den bliver sikkert ikke dårligere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 21:39

Kan denne bruges: Hvorfor faen skal det være så surt?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 21:48

øv klaudi, det var ellers lige den, men jeg kan ikke se og afspille den.

har du nogle ideer til hvordan ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 21:54

Hos mig skriver den - denne video har indhold fra umg - og kan ikke ses i dit land

UMG, hva' faan er det for en størrelse... i DK ser vi da ALT så en UMG kan da ikke slå os af pinden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 21:56

Den virker ellers fint her?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 22:02

Jeg nægter at der er noget galt med min nyindkøbte pc

Klaudi ka du ikke gøre noget ved den der UMG... jeg har tillid til at du kan klare alt med/på en pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 22:03

Nå, det var noget med ophav, er slettet igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 22:53

Ja, det skriver den også nu... pudsigt sammentræf nu vi ville se den IDAG

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 22:54

I må høre den istedet for hvis det da ellers virker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 23:01

Nu bliver jeg mopset og bliver helt Maude agtig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 23:02

kig i mail boks

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 23:08

nå det er vist tid at

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-10-10 23:10

Godt gået Klaudi

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-10-10 01:24

Citat
Er der nogle der har lyst, til lidt lørdagshyggesmalsnak

for sent.
der er søndag hos mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-10 03:50

Jeg vil møj gerne have det reklameklip fra Bilka, de kører for tiden på TV2 og TV3. Er der evt. nogen, som gider at være stand by ved HD dvd-afspilleren? Nordsted1 evt.?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-10 06:51

Så laver vi det bare om til en søndagshyggetråd

Tak for dejlig musik, spam-free

Camillasmoster, vi har aldrig prøvet at brænde det ned vi optager fra tv, ved faktisk ikke om vi kan, så du må hellere spørge en anden

Jeg er på vej ud af døren, men skriv endelig videre

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-10-10 08:38

Jamen god morgen da
Håber I alle har haft en dejlig lørdag.
Jeg ønsker jer alle en skøn søndag med fint efterårsvejr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 09:39

Hvem husker Tab Hunter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:04

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:06

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:07

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:12

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:14

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:19

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 10:52

En "dyrlæge" ABBA, en drøm

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-10-10 14:09

Citat
teil
inspiration til en hyggeaften

vil også lige smide en...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-10 14:17

Er det stadig lørdag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-10 14:19

>>>>>>>>>>>>>>>>Moster - hvad er det for en reklame du mangler.

Jeg har fundet ud af at optage og gemme digitalt, så måske kan jeg klare den.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-10-10 14:23

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-10 15:08

Måske dette virker

Hvorfor faen skal det være så surt!
http://kortlink.dk/angelfire/88yz

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-10 15:31

det fandme surt

jamen den virker heller ikke hos mig Klaudi desværre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-10 16:18

Hvorfor faen skal det drille så'n

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-10 16:21

Det virker her med alle romkagerne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-10 16:26

Det var ski da rart, så er vi da to der kan se det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-10 17:53

Citat
jamen den virker heller ikke hos mig Klaudi desværre.

Jo jo, nu virker den, jeg ved ikke hvorfor den ikke virkede før

Tak for det Klaudi- dit arbejdsomme væsen

herligt

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 17-10-10 18:26

Hvorfor er der så mange, der skriver i denne lørdagshyggetråd på en søndag ?????

Kærligst fra Kirstine (Og nu gør jeg det sgu osse sæl )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-10 19:18

Jamen altså majormajor, jeg skrev jo sådan kl. 6.51

Citat
Så laver vi det bare om til en søndagshyggetråd

Jeg må desværre lige smutte på sofaen (jeg er blevet syg), men bliv endelig ved med at smalsnakke, så kikke jeg ind engang i mellem

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-10-10 19:23

Nårh, din stakkel, Nordsted. Så blev det din tur
Er du også blevet forkølet?
Selv har jeg kun efterveerne med lidt hoste og træthed i kroppen - men forkølelsen holdt længe denne gang, synes jeg. Jeg kan anbefale en romtoddy, hvis det er forkølelse Og romtoddy kan da også bruges til så mange andre sygdomme

God bedring til dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-10-10 19:24

God bedring Nordsted1, vi har lige klaret det værste i en træls influensa.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-10 22:12

Os god bedring fra mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-10 22:32

Lige nu ville jeg gerne have haft en forkølelse eller en lille bitte influenza i stedet -- nyresten - det fadme noget der gør nas...

Smutter igen, .... mange tak for jeres hilsner kandu venner (har fået fortalt at det må man godt kalde jer, selv om jeg ikke kender jer rigtigt)... de luner

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-10-10 06:36

Av av av - nyresten
Har ikke selv været plaget af den slags, men kender én, der havde det og det var meget smertefuldt.

Jeg sender masser af varme tanker til dig - Kære Kandu-ven

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-10 08:16

Det positive er at man skyder nyresten med laser, operation slipper du.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-10 14:18

Ja Teil det har jeg også læst mig til, men de indledende undersøgelser lyder fadme skumle, så jeg håber bare det går over af sig selv, og sys også det går lidt fremad - men langsomt -

Jeg læser tråden når jeg er helt på toppen igen... men hvis i har lyst, så fortsæt ændelig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-10-10 18:22

hej Nordsted1

God bedring.

Jeg sender nogle positive tanker - og det kan ikke erstatte en laserkanon- det ved jeg godt-

Den var ikke sjov.

Men du ved jo hvad jeg mener tænker på dig.

kh Smuller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-10 18:31

Kan man ikke selv ordne de småsten med en fin ny lasermus fra Logitech.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-10-10 22:11

Citat
Kan man ikke selv ordne de småsten med en fin ny lasermus fra Logitech

jo- prøv det Nordsted- lidt massage med musen

Altså Eyvind du er ikke bedre end jeg- måske vi kan få Nordsted til at grine det væk

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 18-10-10 22:18

UPS DA - havde glemt tråden var blevet udvidet . Og nu dæleme også til mandag .

Og få så lige orden på de nyresten, så der kan falde nogle andre sten fra vores alle sammens hjerter. For vi lider med dig kære kandu-ven .

Mange varme tanker fra Kirstine.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 18-10-10 22:39

Ti-hi, og her er den med Dirch, hvor en dame har "positiv" nyregrus . Så, Nordsted, hvis du danser rigtig længe og kraftigt, bliver stenene til grus, og det kan så forhåbentligt urineres ud .

http://www.youtube.com/watch?v=ALK9UM7ooiU

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-10-10 01:33

Bare det var lørdag igen!
Jeg var gået i seng, men vågnede med frygtleigt mareridt - det har jeg ikke haft i 100 år (eller cirka der omkring).
Nogen Natteravne derude??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-10 02:25

Juhuu, jeg er lige ankommet til kanduland.

God bedring, Nordsted1!!!!!! Trøstekrammer fra mig!

Eyvind - dit umanerlige maarndfolk - du kan da også alt.

Det handler om Bilka-reklamen på TV2 eller TV3. En flok piger, der bryder ud i vild jubel, een af dem falder ned foran kameraet lige til slut.

Hvis det lykkes, bliver jeg bare glad!

Natkrammer
Hanne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-10 09:38

OK prøver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-10 12:41

Så kan du, Nordsted1 få lov til se reklamen om og om igen, mens du kommer dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-10 14:03

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-10 14:10

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-10 15:58

Tak for svaret Teil. Det er som sædvanlig svært at vælge et svar i smalsnak, men nu har jeg valgt et som jeg synes var festligt til en gang lørdagshygge... Der var mange gode imellem Teil de sidste to kunne jeg ikke komme til at hører?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-10 16:07

Du kan klikke på - Se på you tube -

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-10 16:08

Og god bedring til dig.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-10-10 16:08

Jeg synes, det var et godt valg Man blev glad i låget af musikken