/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Købt app fra Itunes. Hvor er den?
Fra : Maksimus
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 13-10-10 14:42

Hejsa. Har lige fået en Iphone 4 idag.
Så har jeg selvfølgelig downloadet Itunes og har købt Ifitness for 12 kr.

Det gik jo helt fint, men hvor finder jeg så det jeg har købt?
Jeg har brugt over en halv time på at kigge alt igennem.

Min tlf er plugget til, men det er ikke rget over på den automatisk.

Nogen der kender noget til det?

Tak.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 13-10-10 20:55

Har du sat den til at synkronisere programmer?

Ellers kig i den fane på Itunes der hedder programmer og i indstillinger på Iphone fanen skal du sikre dig at der er sat flueben i synkroniser programmer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-10-10 22:11
Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 14-10-10 08:44

Nå jeg købte den bare igen direkte på telefonen
Men tak for hjælpen.