/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Lad nu Lene Espersen være i fred
Fra : Garantik
Vist : 620 gange
85 point
Dato : 04-10-10 10:12

Dansk politik er er farce uden lige. Hvad blev der af indhold? Jeg er ved at få meget stærk sympati for Lene Espersen. Hun er gået fra en helt tilfældig politiker, til en jeg syntes er dejlig og fantastisk.

Godt nok. Du sagde noget forkert og nu har du undskyldt. Hvad mere skal vi bruge?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 95 point
Dato : 04-10-10 10:19

Jeg synes ikke vi skal klamdre politikerne, vi har selv valgt dem.
Vi skal klandre dagspressen som går over stregen i deres håndtering af politikere.
Hvor er pressens pli?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-10 10:29

Jeg syntes også at LE er en dejlig pige, især når hun undskylder et eller andet.
Hun kan jo ikke gøre for, at alle de andre forlanger, at hun også skal kunne tænke.
I virkeligheden er LE måske en socialdemokratisk mulvarp, som forbereder næste valg.........

Men jeg er lidt i tvivl om det er Lene eller Helle som har de mest troskyldige øjne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-10 10:38

Jeg kan ikke finde ord nok om hendes højhed, altså grimme nok.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-10 10:46

Mere dumstædig end LE skal man lede længe efter og selvfølgelig skal hun ha' nogen over nakken for det......

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-10-10 11:44

Som de gamle grækere sagde, "Gud bevare mig for mine venner, mine fjender skal jeg nok selv få bugt med"

LE er jo sin egen værste fjende, blev først rigtig kendt da hun blev afsløret i at have snydt sig til Jyllandstillæg fra Folketinget, mens hun boede i København.

Men har hun nogensinde vist noget langsigtet politik? For mig at se slingrer hun rundt og skifter kurs/forklaring som vinden eller meningsmålingerne blæser! Ikke at de andre partier er meget mere retningsstabile, men LE tager alligevel prisen.

Hvis hun virkelig er toppen af talentmassen i C ser det sort ud, efterhånden er deres eneste håb Mads Lebech (der var en fremragende borgmester på Frederiksberg og mange andre politiske poster, men flere gange har sagt nej til at vende tilbage til politik) og Connie Hedegaard (der også har sagt nej til at vende tilbage til dansk politik).

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-10-10 11:54

Helt enig, hun er gået fra en tilfældig jordbunden jysk og troværdig politiker til en egoistisk og enerådig politiker. Hvorfor skulle en erfaren og dygtig udenrigsminister som Per Stig Møller stoppe til fordel for Lene Espersen? I mit hoved en fuldstændig tåbelig rokade!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-10-10 12:53

Kan de ikke bare opløse de konservative, så har regeringen mindretal. Og så klapper jeg, selv om alternativet måske ikke er meget bedre. For i hvilket parti er der en rigtig statsmand/kvinde.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-10-10 15:57

Synes nu hendes forklaring om at hun ikke havde talt usandt hun havde bare svaret på et andet spørgsmål end hun blev spurgt om var ganske opfindsom.

Mand bliver grebet i at lyve under ed i retten og da han skal i dømmes straf forklare han at han svarede på om han havde guldfisk og ikke på spørgsmålet han blev stillet. Skal han så frikendes ?

Tror nødigt SF og S ville undvære hende på den anden side hvem har de Konservative ellers ?

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 04-10-10 17:01

Jeg synes ikke det handler så meget om LE, som det handler om at blå stue har kunnet tælle til 90 alt for længe og er bleget arrogante og magtfuldkomne.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-10-10 17:23

Citat
Helt enig, hun er gået fra en tilfældig jordbunden jysk og troværdig politiker til en egoistisk og enerådig politiker. Hvorfor skulle en erfaren og dygtig udenrigsminister som Per Stig Møller stoppe til fordel for Lene Espersen? I mit hoved en fuldstændig tåbelig rokade!

Nemlig!

Dansk politik er gået fra demokrati til flertalsdiktatur og overskriftpolitik, som socialliberal er man blevet hjemløs i dansk politik.

Middelmådigheden er blevet et mål, og elitær er blevet et skældsord.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-10-10 18:07

Lene E bliver siddende lige så længe som DF støtter regeringen

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-10-10 18:16

"Lene E bliver siddende lige så længe som DF støtter regeringen" eller til næste valg, hvad der nok kommer før DF dropper støtten til VK.

Godkendelse af svar
Fra : Garantik

Dato : 04-10-10 22:09

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-10-10 23:37

Selv tak.