/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til Hylerne.
Fra : bb1
Vist : 785 gange
300 point
Dato : 02-10-10 22:32

Vil en venlig sjæl sende en c.c. af JÆGER nr. 10 side 96 og 97 til: Tonganeseren, E.B. Berthelsen da han ikke er medlem af Danmarks Jægerforbund og derfor ikke modtager det gode blad JÆGER..

Han deltager heller ikke på et andet forum, hvor en meget kendt jagtforfatter havde skrevet en lang artikel om Tage Pedersen, en af stifterne af Dansk Land og strandjagt, som E.B.Berthelsen og HYLEKORET har været med til at ødelægge, snart er der kun ham og formanden tilbage, men hvad, så kan de vel skiftes til, at stå og svinge med fanen, som er betalt af Danmarks samfundet…

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 03-10-10 08:45

Har vi et drama her?en tv-serie?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-10 12:34

Nej, hvorfor det?

Jeg er blot en venlig sjæl, der gerne vil hjælpe en med jæger og lade HYLERNE om, at svine andre jægere til

Hylerne har gang på gang påstået, at jeg var smidt ud af snart den ene og så den anden jagt lige organisation, her er beviset på det modsatte…

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-10 13:06

Hylerne har rigtig travlt nu beskyldes man for tyveri og meget andet, men igen er de helt ude i hampen.
Artiklen om Tage Petersen blev sendt direkte til mig, derfor kræver den ingen henvisning.
Skydemærker, som skulle tilhøre D.L.S.. Igen en løgn og en påstand, som beviser, at Hylerne ikke ved en skid om, det de skriver om.
Disse skyde mærker har D. L. S. aldrig ejet eller betalt for. Det logo de har, ville D.L.S. heller ikke betale for, hvorfor de betalte for et nyt logo..

Så hyl I bare – så længe I ikke aner en skid om, hvorfor I gør det er I helt og aldeles til grin.
Fatter I det dog ikke snart?????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-10 13:11

Citat
Så hyl I bare – så længe I ikke aner en skid om, hvorfor I gør det er I helt og aldeles til grin.
Fatter I det dog ikke snart?????????????????????????????????????????????????????????????????

Jaaa undskyld...men nu syntes jeg det er dig der hyler

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-10 16:49

Nej da - jeg hyler aldrig, men jeg kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade...

Så derfor skriver jeg, at de virkelig hyler i deres egen tråd - hvor jeg ikke kan deltage!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-10 18:06

Jeg fik øje på 3 store rådyr på vestsiden af en af vores moser. De bevægede sig mod nord - rundt om mosen og jeg småløb for at komme i stilling. Pludselig drøner rådyrene mod syd - uden mulighed for mig.
Forklaringen kom øjeblikkelig. En flok på 30 Herefordkøer kom tonsende langs mosens nordlige side - lige imod mig. De var brudt ud fra naboens ejendom - og havde det skægt. Jeg sprang ind bag nogle træer - men Gudskelov var det vennesæle kvier som lige skulle hilse på. Men de er edermageme store.

Sådan skrev Tombaneseren E.B.Berthelsen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu får vi snart en gips afstøbning af køernes hove og en påstand om, at de var kronvildt - det har vi oplevet tidligere. Jo-eeeeeeeeeeeeeeeee der sker sandelig noget på svigerfars jagt, mon også mosekonen brygger og det er derfor Tomben ikke må gå der allene????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-10 12:28

Nu kan hylerne heller ikke finde ud af ordet hove og klove, men det er nok derfor de troede på E.B.Berthelsens historie om, at der var fast kronvildt på hans svigerfars jagt. Læs hele historien og se billederne på jagtdebat.....
På trods af mange opfordringer, har Tombaneseren E.B.Berthelsen aldrig kunnet fremskaffe blot et eneste foto, som bevis...

Jeg derimod inviterede et hovedbestyrelsesmedlem af Dansk Land og strandjagt forening og lod ham tage billeder af kronvildt på min jagt - det ses på min hjemme side www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-10 19:27

Hov –hove I klov´e Åger!!
Øjenvidnet er som sædvanlig blottet for alt fornuft. Lige som han ikke stod forrest i køen, da der blev udelt forstand.
Selvfølgelig kender jeg da forskel på klove og hove. Det er sku da ikke mig, der med gipsafstøbninger og foto påstår at naboens køer er kronvildt!!!!!!
Hvem var det lige, skal vi gentage blot for øjenvidnets skyld: Tombaneseren E.B.Berthelsen..
Betterwisser er ligefrem ved, at være fornuftig han er da kommet i tvivl. Ligeledes så må han godt komme op og hjælpe med at flå det kronvildt, jeg skyder. For som han skriver, så er den eneste rigtige måde at ophænge det på i hovedet og hvorfor så det. Jo så får du mindre hår på kødet?
Fra hovedet og ned altså forfra knækker det ikke så let, som det gør den anden vej. For at øjenvidnet skal kunne forstå – så tænk på en fisk med skæl.
Så blev de to hylere, som bliver ved – så kloge og det endda ganske gratis…

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-10 22:10

Der er ikke langt fra Rudersdal og til Humlebæk, mon Tombaneseren E.B. Berthelsen fatter den advarsel.

http://www.tv2regionerne.dk/player.aspx?id=568023&r=5

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-10 12:53

Der er rigtig gang i hylerne, men en forklaring på- hvorfor Tombaneseren vil lave hovdyr til klovdyr den har vi indnu ikke fået!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-10 18:23

Hylere - hvad med et par høreværn? Eller læsebriller, måske det kunne hjælpe jer....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-10 23:44

Hyle formanden Tombeneseren E.B.Bertelsen ( er du rigtig sur nu - jeg glemte h`et) bliver ved - han kan KUN skrive om stave slå fejl, men hvad - Han kan jo heller ikke være forpligtet udover egne evner.
Svare på de spørgsmål han får stillet evner han jo ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 07-10-10 08:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Hylerens formand kan kun rette stave/slå fejl ikke svare på spørgsmål...
Resten ved ingen ting, de tror bare og lytter til sladder....