/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slettet gmailkonto
Fra : bsorensenas
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 28-09-10 15:28

Denne gmailkonto existerer ikke mere, men jeg får hele tiden denne meddelelse, som jeg kun viser her det første af, der er en lang remse med noget jeg ikke forstår meget af.
Hvad gør jeg for at komme af med det?
Jeg har en anden konto nu, også hos gmail og selvom nedenstående adresse ikke findes, kommer denne meddelse hver gang jeg får en mail.
Hvad gør man?

'Delivery to the following recipient failed permanently:

benny4798@gmail.com

Technical details of permanent failure:
The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. Learn more at http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=6596

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 28-09-10 16:43
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-10 18:40

benny4798@gmail.com
1. Er det en du har haft.
2. Er det en du har sendt til.

En gmail forsvinder ikke fordi du ikke bruger den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-09-10 19:22

Det ser ud som om at din computer er indstillet til at afsøge benny4798. Derfor for dufejl, når den ikke eksisterer.
Du skal fjene kontonavn og kode i din oversigt over konti.
Hvis du ikke ved hvad det er, skal du slukke computeren, og finde dig noget andet legetøj.