/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
PS3 problem.
Fra : marh12
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 26-09-10 11:27

Hej drenge og piger . Jeg har et lille problem med min ps3, jeg har lige købt den igår og jeg er smadder glad for den! det er en rigtig fed spillekonsol . Men jeg kan ikke tilmelde mig til ''PlayStation3'' netwærket, den siger at jeg skriver IP-adressen forket.. Og noget med en master acount
og noget gøjl om en sub acount.. jeg er ikke så klog på teknologi, men det begynder at skride frem hæhæ. Måske nogen af jer ved hvad jeg gør forkert?

Inden i skriver at det er den forket kategori.. så jaja men kunne ikke finde andet..

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-10 20:05

du skal jo sætte dit netværk til den menu længst til venstre der efter skal du registre dig til ps3 net gå igennem "store" nedsidste menu til højre

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 26-09-10 22:17

kan du definere det lidt bedre.. jeg forstå det ikke helt sorry.. men glad for du svarer.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-09-10 05:34

jeg sider desværre ikke ved min ps3 før i morgen
men når du logger ind/tænder din ps3 kommer du ind i start menu (spil/film/mm/indstillinger) da i den menu der er længest til venstre hedder vist nok indstillinger her kan du opsætte netværksindstillinger (kabel/trådløst) vælger du trådløst skal du bruge "nøglen" fra din router og indtaste den i denne menu tester du også din net-forbindelse. er vi så langt?

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 27-09-10 17:43

jeg har internet forbindelse på det, med trådløs enhed... men jeg vil gerne oprette mig på playstation netværk.. og din siger at mit kodeord eller IP-adressen (E-mail adres) er fokert.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 27-09-10 17:45

hovsa tror måske du du/jeg har mistfåstået det... jeg trykker på playstation netværk kommer igennem nogle informationer.. videre til noget med kodeord og ID-adress.. så trykker jeg continue også kommer der en tekst hvor der står overstående hvad jeg lige har skrevet...

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 27-09-10 17:51

problemet er nemlig, jeg aner ikke hvilket kode/e-mail adress der vil havde.. har indtastet mit sign on id.. min email og mere til men den siger at det er fokert igen og igen /:

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-10 15:14

du skal oprette dig som bruger først

gør det her via pc http://dk.playstation.com/ (ny bruger) opret dig her besvar mailen her efter indtaster du det bruger navn og den kode som du får/skriver under oprettelsen. på din ps3 når du bliver bedt om det

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 28-09-10 16:28

den vil ikke -.-''' jeg indtaster hvilket år jeg er født hvilken og dag.. så skal indtaste en kode og et sign in... jeg prøver med min hotmail og kode som jeg altid gør når jeg opretter mig inde på sider.. men alligevel skriver den er det er forkert.. -.-'''

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 28-09-10 16:30

er det fordi jeg skal havde en e-mail eller hvordan??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-09-10 20:58

koden skal være mindst 8 karater den skal minimum have 1 tal

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 28-09-10 21:53

det virker stadig ikke.. den kommer med denne besked...

The sign-in ID and password combination is not correct.
Please check your entries carefully.

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 29-09-10 15:01

har fundet udaf at det er mit netværk.. Der er timeout på serveren.. jeg har tjekket internet indstilinger mange gange... jeg kan godt på internetet med den (facebook,google. andet) men hvis jeg tester internet forbindelse skriver den fejl ved forbindels og nederst står der timout på serveren.. eller noget i den stil.. hvis du ved hvad jeg kan gøre pls. hjælp :)

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 29-09-10 17:07

time out på forbindelsen til serveren*

Kommentar
Fra : marh12

Dato : 30-09-10 14:01

jeg har fundet ud af det.. men tak for hjælpen :)

Godkendelse af svar
Fra : marh12

Dato : 30-09-10 14:01

Tak for svaret rotw.