/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
netværks harddisk log
Fra : edison
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 26-09-10 07:47

hejsa. jeg har lige købt en fin iomega 1t netdisk. og vi kan så dele filer i huset samt give andre adgang til disken. MEN...
findes der ikke noget software så der kan laves en log om hvem og hvad de har downloadet/uploadet. samt at man kan se når de logger på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 08:44

Her er lidt at vælge mellem
http://www.eksperten.dk/spm/507024

Monitor external user’s activities on your PC
Easily detects what external users perform on your Desktop or Laptop computer system in your absence.
http://www.digitalpccare.com/

Kommentar
Fra : edison

Dato : 26-09-10 12:50

tak for de links. men det er jo mest key logger programmer. Det jeg ønsker er et program der kan overvåge aktivitten bare på den nas disk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-10 13:03
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-10 16:08

nu skriver du ikke hvilken disk du har købt, men de iomega nas jeg har set har da haft en indbygget log.
prøv at kigge efter om ikke din også har det

Kommentar
Fra : edison

Dato : 27-09-10 18:16

det er en Iomega Home Media networkdrive.
og der er kun en fejl log. dvs om den er genstartet. samt lidt andre fejl. ingen logind logs

Annuller spørgsmålet
Fra : edison

Dato : 03-10-10 07:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål