/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lidt hjælp
Fra : refi
Vist : 1598 gange
500 point
Dato : 24-09-10 15:54

Denne
http://www.computerbild.de/artikel/cb-Test-PC-Hardware-Aldi-Medion-Akoya-P9614-MD-98320-All-in-One-Touchscreen-PC-5164326.html

har ALDI til salg fra på onsdag (den har åbenbart tidligere været hos aldi i marts/april)

Pris 6.000.-

Spørgsmålet er i al sin enkelthed HVAD det egentlig er for TV-kort der sidder i den

Jeg kan finde en del data på den. Bl. a. at den modtager digital TV med T og S tuner (ikke C ), men spørgsmålet er mere om den også modtager analoge kanaler - dvs:

Kan den tilsluttes KabelTV sålænge det blot ikke er et krav at det skal være de digitale kanaler (vi har både de digitale og de analoge fra Stofa)....

Lidt synd den ikke har C-tuner, men det kunne man jo senere investere i særskilt

PS...

MEDIONS hjemmeside kender den slet ikke til trods for den har været til salg både her og i Tyskland siden foråret Eller er det bare mig der ikke kan finde den på deres side (tekniske specifikationer ville jo være ønskeligt fremfor "salgsgejl" )

PPS:

Der findes tusindvis af tests og sider med den - men jeg kan ikke finde udspecificere detaljer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-10 15:55

Den har HELT NORMALT antenneindgang - så det har ikke noget med NetTV at gøre......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-10 16:59

Som jeg kan finde ud af så nævnes det slet ikke nogen steder at den kan tage analoge kanaler, men der nævnes at det er et alm. DVD drev som ikke kan tage blue-ray.

Ellers har tests kun gode ord om den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-10 17:06

Citat
Som jeg kan finde ud af så nævnes det slet ikke nogen steder at den kan tage analoge kanaler

Nemlig, men spørgsmålet er om det er underforstået

eller der kan findes nogen data på kortet.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-10 17:40

Hmmm..

fandt alligevel DATAsiden

http://www.computerbild.de/artikel/cb-Test-PC-Hardware-Medion-Akoya-P9614-MD-98320-All-in-One-Touchscreen-PC-5165287.html

men den siger desværre ikke så meget desangående.....

Tunerkortet (PCIe) har jeg søgt på - men ikke rigtig noget brugbart fundet udover det kommer fra Philips....

http://www1.medion.de/downloads/index.pl?op=detail&id=2817&type=treiber&lang=au

Nogen der er dygtigere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-10 20:28

Dygtigere er ikke mig, de sider du henviser til har jeg læst og flere andre, men har stadig ikke fundet om det kan vise analog.

Der må andre på banen.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 25-09-10 01:11
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-10 08:33

Se det lyder jo flot....

På dit første link står jo DIREKTE analog tuner

På det andet link ligeså

Den er hermed købt, man kan jo altid levere tilbage hvis det viser sig at være en fejl....

Katekismus - du har fortjent hvert et point.....

Lader den lige stå en dags tid så andre måske kan få gavn af det, men point er dine....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 26-09-10 21:17

Tak for svaret katekismus.

Du løste "gåden" perfekt...