/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Sende billeder fra PC til Phillips TV tr
Fra : futze
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 22-09-10 21:04

Jeg prøver at sende billeder,video,og lydfiler fra min PC som kører Vista MediePlayer og til Phillips TV 7000 serie.
Video og lydfilerne går igennem til TV men billedfilerne kan jeg kun se billeder som fylder under 500 kb
Er der et sted i Medio Player der skal ændres.
Billederne er JPEG som kan ses på TV hvis jeg lægger dem på en USB
Hilsen
futze

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-09-10 04:01

prøv og kig i manualen det kan da godt være det er en grænse på 500 kb for jpeg filer.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-09-10 09:29

Uden at vide noget om dit fjernsyn, har jeg set et lignende problem.
har en sever med noget gallery software på bygget i PHP.
Efterhånden da foto aparaterne udviklede sig, belv et billede mellem 2m og 3m stort i jpg.
Der var bare det at php havde en filstørelse grænse på 2m.
Altså billeder med meget himmel (under 2m) kom over men billeder over 2m gjorde ikke.
løsmingen var at rette i PHP's config fil så PHP tillod 3m. Wupti alt kom over.
Dit fjernsyns medie player kan nemt være en linux med PHP på.
jeg anvender selv en WDTVLIVE og ser denne på Hdmi2 indgangen.
Denne er en linux.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : futze

Dato : 23-09-10 19:30

Da TV godt kan se alle billeder der ligger på USB pin, tror jeg fejlen er i Media Player.
Det er det program der håndterer filerne.
Jeg har lige testet overførslen og det er faktisk kun billeder på ca 100 kb der går igennem.
Det er faktisk lige meget om det er trådløs eller med netkabel.
Mærkeligt- der må være en instilling i Windows Media Player ? men hvad!
Hilsen
futze

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-09-10 14:30

prøv a opdatere til en nyere mediaplayer.

Kommentar
Fra : futze

Dato : 26-09-10 18:48

Jeg bruger Windows Medie Player version 11
Jeg vi prøve om der skulle være en nyere version