/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mangler mail
Fra : kammanoerup
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 20-09-10 17:36

Hvorfor får jeg ikke mail, mår der er spørgsmål/svar på mine abonnementer?

Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-10 17:52

Ved du hvad, Kandus veje er uransalige. Jeg får heller ikke mail og jeg vil vædde på at det gør andre heller ikke.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-09-10 17:59

Jo selvfølgelig får vi mail fra Kandu, men de er bare mellem 1 - 2 uger forsinket.

Kandu er helt sikkert ved, at afgå ved døden - R.I.P.

Siden bliver dårligere og dårligere !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-10 18:06

Citat
Jeg får heller ikke mail og jeg vil vædde på at det gør andre heller ikke.

Så kan du vædde alt det du vil.

Jeg får mails fra kandu, som jeg selv ønsker.

Så kandus veje er ikke altid uransalige

kammanoerup

Du har sidst deltaget i et spørgsmål den 14.08.09 og stiller et spørgsmøl d.d.

Hvilke spørgsmål/abonnementer mangler du mails til ?????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-10 18:43

Ud over det ans skriver til dig kammanoerup - så er det sådan, at når du har lukket et spørgsmål ved at godkende et svar, så får du ikke mail mere om det spørgsmål uanset hvor mange indlæg der kommer efter du har godkendt svaret.

Jeg får også de mail jeg skal ha'.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-10 18:46

Jeg får mails fra kandu --- ca et døgn forsinket --- og sådan har det været meget læææænge

Nu fjerner jeg fluebenet i tilfælde af der skulle være mange der skriver, så bliver jeg bombet i morgen

Citat
svar på mine abonnementer

Tja... det skulle du jo få, med mindre det er som Bentjuul skriver-- dine egne lukkede spørgsmål du henviser til for så har kandu en møj hamrende irriterende fejl, nemlig at vi ikke selv får mail til egne lukkede spørgsmål

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-10 19:35

Nul = 0 ..emiler i min inbox !!!

Intet nyt under

..igen, igen ..osv. osv. ...etc. ect. ect....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-09-10 20:00

Jeg får alle mail.

Mærkeligt at det er så forskelligt

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 21-09-10 17:34

Hej

Næh- det er ikke mine egne spørgsmål jeg efterlyser svar på!
Når jeg har stillet spørgsmål, kan jeg jo gå ind og kigge på Kandu's side

Men der er jo nogen der stiller spørgsmål- som jeg da gerne vil deltage i (hvis jeg kan)
Jeg får vist heller ikke de point (10 tror jeg, når jeg logger ind første gang på en
dag--- men skidt med det!
Jeg var ellers glad for Kandu--men det kan jo være den er "syg" meget syg.
Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 21-09-10 17:40

Hej

Forøvrigt stillede jeg spørgs 26-11-09

V.H. Kamma

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-10 17:41

Prøv, at gå ind i dine abonnementer under din profil, fjern nogle flueben og tryk send. Sæt dem på igen og tryk send

Måske den bare lige skal opdateres eller "rystes" lidt

Bare et forslag- ved ikke om det virker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-10 18:14

Kamma, jeg kan ikke se du har stillet et spørgsmål den 26.11.09

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=191187

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-09-10 18:44

Jo det har hun, du skal se under annulerede

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 21-09-10 20:52

Hej Nordsted 1

Har haft indlæg
10-11-09 Dis-Danmark Virus (slægtsforskning)

14-11-09 Så er det galt (musik)

22-11-09 Programoversigt (PC)

26-11-09 Forum DIS-Danmark (slægtsforskning?) (har annulleret)
V.H. Kamma

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 21-09-10 20:53

Tak for svaret smuller54.

Det virker vist ikke, men tak fordi du gav et tip!

Tak til alle

V.H. Kamma

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-09-10 21:22

Selvtak

og granner01 og nordsted1 - hvad sker der lige for jer ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-10 19:01

SÅ ..er der 'hul' igennem igen !!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-09-10 19:12

jamen så hjalp det måske alligevel at skrive til dem. Det er rart at høre.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-09-10 19:15

Kamma har også fået mail, (undskyld jeg blander mig kammanoerup)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-10 19:54

Der kommer ..som påpeget; Emiler igen

</MOLOKYLE>