/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Danmark i fugleperspektiv
Fra : jensviggo
Vist : 1049 gange
50 point
Dato : 14-09-10 12:55

For nogle år siden havde jeg den fornøjelse at hente et program hvor jeg "fløj" over landet, kunne finde forskellige destinationer, sume ind, og se, næsten om postkassen var fuld, hvor finder jeg dette igen, da jeg skal have undersøgt den lokale borgerforenings klubhus, og ha´ det placeret i byen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 14-09-10 13:05
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-09-10 13:06

de gamle amter havde et sådan program
hvor det er nu ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-10 13:27

Der er også denne

http://www.kortal.dk/privat/index.asp

Men den er desværre ikke gratis

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 14-09-10 14:34

Tak for svaret Nordsted1. er der mulighed for større opløsning, så det er muligt at se flere detaljer??????????????

jensviggo

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-10 14:39

OG DET SPØRGER DU OM NÅR DU GIR' 1 *

Du er sq da en utaknemmelig fyr .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 15:02

Ja det er squ lidt fedtet med kun 1 *

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-10 15:09

- jensviggo er lidt af en spøjs fætter... I må bære over med ham, han gør det så godt han kan.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-09-10 15:16

ja det var jo ikke meningen, jeg havde fyret 50 af, hvor det ene kommer fra, ved jeg ikke .

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-09-10 15:20

så vidt jeg kan se har jeg brugt 50 kig op på indlæg, er der en opdatering til kandu, der er et eller andet der siger mig, at der er noget galt?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-10 15:56

Citat
så vidt jeg kan se har jeg brugt 50 kig op på indlæg,

Jensviggo...det er de stjerner du deler ud...ikke point.
Hvis man er godt tilfreds med et svar giver man 5 stjerner ...ikke kun 1 som du gjorde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-10 16:22

Når man uddeler mindre end tre stjerner, for modtageren kun halvdelen af de udlovede point

Prøv at se i mit indlæg, hvor mange point jeg har modtaget

Hvis andre søger på dit spørgsmål, nu imens det er lukket, vil de ikke købe svaret, da de tror det ikke er besvaret ordentligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-10 18:26

Citat
Ubesvarede spørgsmål fra jensviggo

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 31-08-10 100 Svga skærm på acer travelmate 2350 (8) Skærme

2 20-08-10 100 kvittering for læst/åbnet mail (12) Pc'er

3 19-08-10 50 fra vista til xp (5) Andre operativsystemer

4 19-08-10 50 nedbør (4) Andet hus og have

5 05-07-10 20 hvor er han forsikret (9) Smalltalk

--------------------------------------------------------------------------------
[1-5] af 5 side : 1 af 1

Og så i øvrigt har du da været her en del år

Du burde da vide bedre gamle ven