/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Starte computer af sig selv
Fra : Jimmy17
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 09-09-10 13:12

Hey derude.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få en computer til at starte af sig selv for derefter at udføre en række programmerede handlinger

Dvs. programmere at den skal starte op kl. 6.00

Derudover vil jeg gerne vide om man kan få et program, som kan aktivere bestemte programmer og i de programmer benytte bestemte funktioner? Burde måske være i sit eget spørgsmål, men kan jeg se senere

Eksempelvis. Hvis jeg vil have computeren til at starte kl. 6. Lave en e-mail med en vedhæftet fil, sende den og derefter slukke af sig selv igen.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 09-09-10 13:31

- det kan dette:

http://www.robotask.com/

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-09-10 14:04

Det ser umiddelbart spændende ud det program.

Men så mangler jeg bare noget til at kunne starte computeren automatisk.
Ser ikke umiddelbart ud til det er noget Robotask kan klare.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-10 14:05

Citat
Men så mangler jeg bare noget til at kunne starte computeren automatisk.

Et tænd og sluk ur måske??

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-09-10 14:07

Det kan jo ikke starte maskinen, hvis man har slukket den dagen i forvejen :)

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-09-10 14:54

som skrevet ?
du kan ikke tænde den automatisk når strømmern er taget
men du kan bruge dvale?? funktionen sammen med dette program
http://www.lifsoft.com/

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-09-10 14:57

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-09-10 15:26

- velbekommen Jimmy...