/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding http 400
Fra : finnhans
Vist : 471 gange
300 point
Dato : 07-09-10 20:35

Jeg kan ikke åbne omkring halvdelen af mine web-adresser (netbank, skat, dmi + mange flere) - jeg afår besked på, at webstedet er fundet, men på grund af fejl i adressen, kan siden ikke åbnes (http 400), mens jeg kan åbne andre websider (som denne) helt uden problemer.
Fejlen er kommet pludselig og "helt uden grund" - ihvertfald kan jeg ikke gennemskue en evt. fejl.
Hvis nogen kan hjælpe mig med at løse problemet vil jeg være meget taknemlig.

Jeg har kørt en træls og langsommelig viruscheck - uden at der bleve fundet fejl!
Mvh
Finn

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 300 point
Dato : 07-09-10 21:40

Citat
Jeg har kørt en træls og langsommelig viruscheck - uden at der bleve fundet fejl!

og det er du sikker på
LANGSOM virus-scan plejer som regel at BETYDE
at du har DET +
det du har fået ind, gør scanninger MEGET langsomme

det kan være så lidt som en firewall der blokkere
men når du ikke skriver ANDET END!!!!!!!!!!!!!!!

langsom

DIT STYRESYSTEM
VIRUS-SCANNER
FIREWALL
DIN pc kan være lige meget
FORBINDELSE TIL NETTET

der er masser af ting der kan gå galt
på VEJEN ud af din PC

har du åbnet for PORT 443 til banken

---
nå men du kommer SIKKERT igen

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 08-09-10 08:22

Tak for svaret spam-free.
Jeg har måttet gendanne PC som den var efter de sidste 2 opdateringer fra MS - og nu virker det igen.
----og ja, jeg kommer helt sikkert igen - jeg har stor respekt for alle jer der "ved noget" og som gider hjælpe os andre, så tak til jer alle