/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
wimp musik på sd kort eller mp3 afspille
Fra : GizmoPro
Vist : 5653 gange
30 point
Dato : 04-09-10 08:15

hejsa
jeg har fået wimp, kan jeg få musikken over på mit sd kort i min htc desire eller på mp3 (sony NWZ-A 845) afspiller og spille det offline, ved ikke om dette er lovligt eller hva

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-10 09:11

Musikken streames med WiMP det vil sige at musikken ikke er på computeren men sendes ligesom når du hører radio, så nej du kan ikke direkte.
Men du kan optage den streamede musik og gemme som MP3 filer så kan du flytte musikken hvorhen du ønsker.
Link til en musik optager, nem gratis og fri for uønslede tilføjelser:
http://www.nbxsoft.com/sound-recorder.php

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-10 11:46

Her er en bedre download link hvis du får lyst til at optage musik:
http://www.nbxsoft.com/download-sound-recorder.php
det første link jeg kom med frister til at klikke på den røde download knap, det skal man IKKE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-10 11:49

Det er lovligt at optage streamet musik så det er ikke alt der er ulovligt
men hvis du har beskyttede filer på computeren, for eksempel fra TDC play og gør et eller andet så du kan bruge musikken på din MP3 afspiller, så er det ulovligt, men du må gerne optage musikken mens den spiller og så gemme på din MP3 afspiller