/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word, - indsætte logo til print
Fra : tipini
Vist : 895 gange
100 point
Dato : 02-09-10 13:13

hej. Når jeg ikke bruger fortrykt papir med logo, - så kunne jeg godt tænke mig at kunne sætte et tilsvarende logo ind på dokumentet, sådan at når det bliver mailet til nogle, så ser de logoet.
Tina

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-09-10 13:21

kan du ikke bare indsætte logoet som baggrund / vandmærke ?
http://peecee.dk/upload/view/264609

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 02-09-10 13:35

det er en pdf-fil jeg vil have ind, - watermark tager ikke pdf

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-09-10 16:16

Mit bedste bud er at lave logo i paint.net eller lign. gem som billede og i Word

indsæt "billede" som ligger som en fil.

Jeg har lige afprøvet med en simpel model og det virkede- brugte paint.net.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-09-10 19:59

Vil du have logoet ind i et word dokument?
Uanset - så skal du nok lave dit pdf logo om til .jpg.

Få hjælp til det her:

http://www.posterxl.dk/hjalp/jpgInfo.htm

En .jpg fil burde du kunne sætte ind

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-09-10 21:11

Citat
det er en pdf-fil jeg vil have ind, - watermark tager ikke pdf

så tager du bare et 'screenprint' af PDF-dokumentet,
'tilpasser / tilskærer' printet så du kun har dit logo,.. (i et billedbehandlingsprogram)
og gemmer det som jpeg billed,
så skulle det være ok.

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 03-09-10 08:55

ja, - jeg kan godt få det ind, - men det skal jo også være nemt at anvende, se godt ud - jeg vil jo ikke paste det ind hver gang. jeg ved ikke rigtig om man skal bruge template og hvordan...

Annuller spørgsmålet
Fra : tipini

Dato : 03-09-10 13:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål :-

har lavet en makro