/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gmail med google chrome
Fra : hjerterum
Vist : 1561 gange
100 point
Dato : 31-08-10 17:31

Jeg har windows vista og har lige lavet mig en Gmail for at komme på min side er jeg nød til at have Google Chrome installeret på min pc, genvejen ligger nu på mit skrivebord og det er den jeg skal bruge for at komme på min Gmail, hvorfor kan jeg ikke komme på via den alm. Internet Explore når jeg denne vej forsøger at logge på Google mail står vinduet bare og blinker som om den forsøger at komme på, så den eneste vej jeg kan komme på min Gmail er via google Chrome, så er det jeg tænker hvordan kommer jeg så på Gmail på en fremmede PC....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-08-10 17:36

Det lyder mærkeligt. Jeg har ingen problemer med at logge på gmail via : internet explorer, mozilla firefox eller google chrome..

Kan du ikke komme på andre sider på dit internet exlorer?

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-10 17:38

http://www.gmail.com/

jeg prøvede lige igen. Kan det være fordi du ikke tager stilling til en meddelelse om at du omdirigeres til en sikker forbindelse ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-10 17:47

Google chrome har ikke noget med din gmail at gøre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-10 18:53

Citat
Jeg har windows vista og har lige lavet mig en Gmail for at komme på min side er jeg nød til at have Google Chrome installeret på min pc

Kort og godt > det er ikke en betingelse.

Gmail kan køres fra alle browsere og de fleste mail-programmer.

Start en browser
gå i adresselinien og skriv så der står
http://www.google.dk
klik på login oppe til højre med din gmail og dit password
klik på gmail oppe til venstre
Nu er din gmail kørende

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-08-10 19:08

Jeg har også vista og bruger ikke google chrome, til min gmail- hvis den oplysning kan være til hjælp.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-08-10 19:10

Min startside er Google og når jeg logger på er der mulighed for at klikke sig direkte videre til gmail.com.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-08-10 20:26

Jeg tror årsagen er, som tidligere beskrevet, at du mangler godkende at du viderstilles til en sikker side. Når du trykker ok til det, så vil din browser, stoppe med at stå og blinke.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 02-09-10 18:51

Jeg tror årsagen er, som tidligere beskrevet, at du mangler godkende at du viderstilles til en sikker side. Når du trykker ok til det, så vil din browser, stoppe med at stå og blinke.

Hvor godkender jeg den så den viderstiller.... den står bare og blinker og der står opretter forbindelse, jeg har prøvet på andre pc der var ikke nogle problemer, men det er som jeg beskriver, når jeg bruger Googel Chrome så virker det fint.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 02-09-10 18:58

Hej Eyvind
Kort og godt > det er ikke en betingelse.

Gmail kan køres fra alle browsere og de fleste mail-programmer.

Start en browser
gå i adresselinien og skriv så der står
http://www.google.dk
klik på login oppe til højre med din gmail og dit password
klik på gmail oppe til venstre
Nu er din gmail kørende

Sådan gør jeg også det virker bare ikke, som om der er en blokering et sted

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 02-09-10 19:26

Så virker det normalt.... Gik ind under Funktionr og så Internetindstillinger og så sikkerhed og websteder du har tillid til, der inde stog goggel.com og google.dk dem fjernede jeg og skrev dem så ind igen, og nu virker det, hvad der lige skete her ved jeg ikke men virker det gør det.... tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 02-09-10 19:26

Tak for svaret snaptil.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-10 20:34

Du kunne prøve:
Funktioner > internetindstillinger > avanceret > nulstil internet Explorer indstillinger > anvend > ok

Men men hvis du har lavet specielle indstillinger skal du så gøre det igen.

Eller:

Start > indstillinger > kontrolpanel > sikkerhed / tillad program gennem firewall