/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail
Fra : Carina76
Vist : 1695 gange
50 point
Dato : 27-08-10 17:32

Hej ..

Jeg kan nu ikke logge ind på min hotmail - Hva gør jeg ..

De skriver at jeg skal skrive nogle ekstra tegn og det gør jeg, men den logger mig stadig ikke ind ..

Jeg VED at min mail og adgangskode er rigtig ..

:/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-10 17:35

prøv en oprydning i cache filer, Sikkerhed, Slet browserdata, marker Midlertidige internetfiler og cookies

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 27-08-10 17:40

Puuha, tror sq bare jeg kommer til at slette en masse, som jeg ikke skulle slette :/
Den siger nu, at den er spærret :/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-08-10 17:42

Tag det roligt, jeg har haft problemer med hotmail hele dagen og det er deres problem. Min nabo har også problemer med hotmail i dag. Så se tiden an og prøv igen i morgen.

Og det med at du skal skrive nogle bogstaver og tal, det er en ekstra sikkerhed for dig.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 27-08-10 17:44

Det lyder godt .. :) Så håber jeg snart det virker igen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-08-10 17:46

Du har nok prøvet for mange gange, så spærres den for evigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-10 17:47

Tjae så er det nok derfor at min mail box pludseligt er engelsk! møg irriterende

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 27-08-10 17:51

er der så slet ikke noget at gøre ..
kan man ringe eller sådan noget til dem :/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-08-10 18:13

Hvorfor ringe, send en mail fra en anden konto.
outlook eks vis

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 27-08-10 18:52

hmm nogen som kender deres email .. kan ikke finde det .. og er der nogle bestemte som jeg skal kontakte :/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-10 19:02
Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 27-08-10 22:42

Engang for nogle år siden blev min søns hotmail hacket. Vi opdagede det ved at anden person brugte hans e-mail i forskellige indlæg og en dag ringede een af hans venner og spurgte hvad han havde gang i.

Det viste sig, at være "hackeren" der misbrugte min søns e-mail. Vi skrev til hotmail og forklarede situationen. Vi skulle herefter svare på omkring 15-20 spørgsmål. Nogle personlige men også andre der ligesom kunne spore e-mail adressen til rette ejermand.

Hotmail fjernede nuværende password (altså hackerens) og vi fik e-mail adressen tilbage.

Prøv at kontakte dem og bed dem sende en ny kode. Se evt. læs her først http://explore.live.com/windows-live-account-help-center

Citat
Du har nok prøvet for mange gange, så spærres den for evigt.
he he det er kun betalingskort mv. det gælder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-10 23:54

Lige nu er der ingen problemer med min hotmail åbnet i browseren, normalt læser jeg mails fra hotmail og mine andre mail konti i Windows Live mail og der er kommet mails hele dagen.
Er du sikker på at du er på den rigtige side? Jeg har aldrig nogensinde oplevet at hotmail krævede nogle ekstra tegn før jeg kunne logge på.
Prøv at gå til denne side:
http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1282946359&rver=5.5.4177.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2F%3Frru%3Dhome%26livecom%3D1&lc=1030&id=251248&cbcxt=hom&mkt=da-DK
og skriv dit bruger navn som er hele din hotmail mail adresse + kodeordet, du burde komme ind uden at skulle skrive ekstra tegn

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 28-08-10 04:22

Hmm .. Jeg prøvede om jeg kunne nulstille den .. og fulgte hvad der stod .. så skriver den, send adgangskode til min e-mail (Jamen for fanden når det ikke er den, som jeg kan komme ind på) Så nedenunder skrev den,
-Sende til alternativ e-mail .. Men du kunne ikke få lov og skrive, hvad det skulle være for en :/ ..

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 28-08-10 04:33

Den siger stadig, at den er spærret ..
Når man skal nulstille sin adgangskode, skriver de, at der er blevet sendt en mail til ens mail .. Jamen hvor flot er det, når man ikke kan komme ind på det .. Det giver sq ikke meget mening .. Ja undskyld, hvis jeg lyder sur, men det er sq ved og gå mig på nærverne, der er en masse ting derinde, som jeg skulle have haft :/ ..

-Hyggemor .. Jeg kan ikke se, hvor jeg skal kontakte dem henne :)

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 28-08-10 04:41

Okay, jeg fandt det .. Meen fanme om den nu ikke skriver, at man skal være logget på for at skrive til dem !!!

Er det bare mig som er helt galt på den .. Hvad er det dog, at jeg gør forkert ..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 10:33

Citat
Hvad er det dog, at jeg gør forkert ..
Dengang du oprettede din hotmail blev du opfordret til at skrive en anden e-mail adresse som kan bruges blandt andet til at nulstille din hotmail konto, det har du glemt og det er det du gør forkert.
Det kan du ikke bruge til noget nu skaden er sket, du bliver nødt til at kontakte MSN og forklare din situation så de kan nulstille adgangskoden for dig:
msnsearch_dk@css.one.microsoft.com den adresse fik jeg hjælp fra engang for nogle år siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 10:41

Lidt fra hotmail hjælp siden
Citat
Reset your password
You can't recover a forgotten password. To use your Windows Live Hotmail account after forgetting your Windows Live ID (The user name and password that you use to sign in to any Windows Live, MSN, or Office Live sites and services. If you have a Passport Network, Hotmail, or Messenger account, you can use it as your Windows Live ID.) password, you must reset the password.

1. On the Windows Live Hotmail website, click Forgot your password?
2. Type your e-mail address and the characters from the picture, and then click Continue.
3. Select one of the following methods:
Request that password reset instructions be sent to your alternate e-mail address
1. Select Send password reset instructions to me in e-mail.
2. Select Alternate e-mail, and then click Continue.
3. Click OK.
4. Open your alternate e-mail account, and then follow the instructions in the e-mail message from Windows Live ID.
Answer your question to verify your identity
1. Click Use my location information and secret answer to verify my identity.
2. Select your country or region, provide the answer to your secret question, and then click Continue.
3. Type your new password two times, and then click Continue.
4. If you haven't set up an alternate e-mail address, do one of the following:
* To set up an alternate e-mail address, enter the e-mail address two times, and then click Continue.
* To skip setting up an alternate e-mail address, click Skip.
5. To sign in to Windows Live ID, click Sign in to Windows Live.
mit gæt er at du har glemt dit kodeord og klikket på linjen Glemt password, det er vist det eneste sted du skal skrive tegn for at komme videre.
Alt det her er måske ikke til megen hjælp hvis du har forsøgt så mange gange at kontoen er spærret, du bliver nødt til at kontakte hotmail support direkte

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 28-08-10 20:28

Neej.. Hmm okay tak for adressen .. skal man skrive engelsk til dem .. eller har de nogle danskere som sidder der :P

????

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 28-08-10 22:15

Kode
Okay, jeg fandt det .. Meen fanme om den nu ikke skriver, at man skal være logget på for at skrive til dem !!!

Nej det kan være lidt svært

I vores tilfælde loggede jeg på min e-mail og derfra sendte jeg besked til dem. Oplyste selvfølgelig at det omhandlede min søn's konto.

Jeg skrev på dansk til dem, men det er jo flere år siden. Det er meget der er ændret siden.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 22:37

Der er dansk support som burde kunne løse det her problem, jeg havde nogle andre problemer for ikke så længe siden, da fik jeg support af en som læste op fra Hjælp siden, det kunne jeg også selv finde ud af og opgav at løse mit problem.
I dit tilfælde kan ikke undgås at der kommer en tanke om der er en som har hacket din konto? Brugernavn (hotmail adresse) og kodeord er ikke noget som ændres af sig selv.
Begyndte det hele med at du har glemt dit kodeord?
Eller kunne du pludselig ikke logge ind med det korrekte kodeord?

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 30-08-10 22:12

jeg kunne pludselig ikke logge ind med mit rigtige bruger og adgangskode .. og ved, at det var det .. :/

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 30-08-10 22:18

Okay .. jeg har nu skrevet en mail til dem .. Så håber jeg snart de svarer ..

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 09-09-10 23:59

hmm . jeg har ikke hørt noget fra dem .. hvor lang tid gik der fra at i hørte fra dem ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-10 20:23

For mig gik der kun et par dage, desværre var hjælpen ikke meget bevendt.
Desværre for dig er det eneste mulighed for at få adgang til samme konto igen.
Du kan oprette en ny konto men den giver ikke adgang til den gamle konto, hvis der er noget der som du gerne vil gemme

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-09-10 21:30

Hvordan går det, har du fået adgang til dine mails? Jeg læste lige en side hvor der stod at 17.000 danskere har fået spærret deres hotmail fordi der er nogen som måske har hacket kontoen: http://www.comon.dk/nyheder/17-000-danskere-fik-lukket-deres-Hotmail-Microsoft-drukner-i-klager-1.373022.html